۴ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۳۰

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران:

جبهه مقاومت امروز جزع و فزع آمریکا را درآورده است

جبهه مقاومت امروز جزع و فزع آمریکا را  درآورده است

اراک- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: در دهه ۶۰ جبهه مقاومت وجود نداشت اما اکنون جبهه مقاومتی روی کار آمده که جزع و فزع آمریکا را درآورده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی فدوی عصر چهارشنبه در آیین یادواره ۲۸۰۰ شهید شاخص شهرستان اراک با بیان اینکه تلاش های دشمن در برابر اقتدار ایران ناکام ماند، افزود: مردم ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس افتخار آفرینی کردند و اقتدار ایران اسلامی را برای همیشه به جهانیان ثابت کردند که باید این تکلیف و افتخار آفرینی همچنان گرامی داشته شود.

جانشین فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم ایران با رهبری امام راحل انقلاب اسلامی را به سرانجام رساندند، افزود: دشمنان خبیث با محاسبات اشتباهی که انجام داده بودند جنگ را آغاز کردند اگرچه منشأ این جنگ تنها صدام نبود بلکه از شرق و غرب و آمریکا و اسرائیل در این جنگ مشارکت داشتند، اما ندای حق امام راحل در ۳۱ شهریور ماه آنچنان شوری را در درون مردم ایجاد کرد و خانواده ها جوانان خود را اعزام کردند.

سردار فدوی ادامه داد: بیش از ۱۰ درصد مردم در آن زمان به جبهه رفتند که در این جنگ شهدای استان مرکزی ۷۲۰۰ شهید تقدیم نظام مقدس اسلامی کرد، چرا که همه مردم دلداده بودند تا به تکلیف خود عمل کنند.

وی‌افزود: دشمنان خبیث در سحر ۲۴ بهمن سال ۵۷ مسلحانه به انقلاب اسلامی حمله کردند، آنها حتی یک روز تحمل نکردند که سازمان یافته به انقلاب حمله نکنند و این نشان از عظمت انقلاب اسلامی بود که مردی خدایی و ولی خدا ندای حق را سر داد و مردم به دنبال ولی حق رفتند و انقلاب را پیروز کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در جنگ جبهه حق و باطل در مقابل هم قرار می‌گیرند، جبهه حق جمهوری اسلامی بود که براساس تعالیم قرآن حرکت کرد و ملت یکپارچه با فرمان امام راحل به جبهه شتافتند و از کشور خود در مقابل دشمن متجاوز دفاع کنند و اکنون بعد از گذشت ۴۵ سال از عمر جمهوری اسلامی همچنان با اقتدار ایستاده است.

سردار فدوی با بیان اینکه دفاع از حق جزو واجبات است، افزود: مردم با بصیرت ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس متعهدانه تکلیف خود را انجام دادند و پیروز میدان شدند، نهضت اسلامی امام راحل آنچنان برقرار بود که اکنون انتقال نسلی انجام شده است نه انقطای نسلی و خبیثان عالم بسیار تلاش می‌کنند که انقطای نسلی صورت گیرد اما تاکنون موفق نشدند.

وی افزود: در دهه ۶۰ جبهه مقاومت وجود نداشت اما اکنون جبهه مقاومتی روی کار آمده که جزع و فزع آمریکا را درآورده است، نفس جبهه مقاومت اسلامی در یمن به نفس پاسداران انقلاب اسلامی خورد و قدرتمند شدند و ناو هواپیماهای آمریکا را زدند و آمریکا و اروپائیان نتوانستند مقابل رزمندگان مقاومت کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: پیروزی از آن جبهه حق شد چرا که این وعده خداوند است و همیشه حزب خدا پیروز است و حزب شیطان همیشه شکست خورده و ناکام بوده است‌.

سردار فدوی ادامه داد: هفته دفاع مقدس بزرگداشت خون شهدایی است که با رهبری امام راحل به جهاد در راه خدا رفتند و این جهاد مقدس باید برای مردم و جوانان تبیین شود چرا که این بزرگان به تکلیف خود عمل کردند و اقتدار امنیت امروز مدیون شهدا هستیم.

کد خبر 6236673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha