۴ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۰۱

استاد حوزه و دانشگاه:

دشمن به دنبال تضعیف و فروپاشی نهاد خانواده است

دشمن به دنبال  تضعیف و فروپاشی نهاد خانواده است

محلات- استاد حوزه و دانشگاه گفت: دشمن به دنبال تضعیف و فروپاشی نهاد خانواده و از بین بردن فرهنگ قرآنی است تا بتواند از این طریق به اهداف شوم خود دست یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید حسین حسینی قمی شامگاه چهارشنبه در اجتماع بزرگ مادران فاطمی و دختران انقلاب که در شهرستان محلات برگزار شد، اظهار کرد: شهدا زنده و ناظر بر اعمال ما هستند و باید با پاسداری از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی دین خود را در مقابل عظمت شهدا ادا کنیم.

وی با بیان حسرت شهادت آیت‌الله بروجردی با وجود خدمات بسیار به جهان اسلام و تشیع، افزود: این عالم سال‌ها حسرت می‌خورد که چرا علیه رضاخان قیام نکرد تا به شهادت برسد که باید به حجاب اهمیت بسیاری دهیم چرا که شهدا برای حفظ نظام جمهوری اسلامی و کرامت بانوان به میدان جنگ رفتند.

این کارشناس مذهبی تصریح کرد: امیرالمومنین (ع) با تمام عظمت خود در نامه طولانی عهدنامه مالک اشتر تنها یک دعا دارد و آن هم شهادت بود که باید جوابگوی خون مطهر شهدا باشیم.

وی اظهار کرد: اگر برخی اسرا، دوران سخت اسارت را تحمل کردند و چندین دهه مادران و پدران خود را چشم به راه نگه داشتند، به خاطر دین و مکارم اخلاقی بود که در این راستا باید به اصول و ارزش‌های درون خانواده پایبند بود و جوانان نیز هوشیار باشند.

وی گفت: دشمن به دنبال تضعیف نهاد خانواده و از بین بردن فرهنگ قرآنی و سبک زندگی ایرانی اسلامی است تا بتواند از این طریق به اهداف شومش برسد که متولیان فرهنگی در عرصه جهاد تبیین مسئولیت خطیری در مقابله با عملیات روانی دشمن و جنگ شناختی بر عهده عهده دارند.

حسینی قمی ادامه داد: اکنون صدها شهید مظلوم حزب‌الله لبنان و فلسطین به دست صهیونیست‌ها به شهادت می‌رسند و جای تاسف دارد که نزدیک به یک سال، بیش از ۵۲ کشور اسلامی کمترین عکس‌العمل را نسبت به جنایات صهیونیست‌ها انجام ندادند و باید اذعان کرد این کشورها جرات یک شکایت حقوقی علیه اسرائیل را نداشتند.

کد خبر 6236698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha