اسامه حمدان:

جنگ هرچقدر هم به درازا کشیده شود مقاومت تسلیم نخواهد شد

جنگ هرچقدر هم به درازا کشیده شود مقاومت تسلیم نخواهد شد

عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تاکید کرد که مقاومت هرگز تسلیم نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «اسامه حمدان» از اعضای ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در سخنانی از مردم و مقاومت لبنان برای ایستادگی در کنار غزه قدردانی کرد.

این عضو ارشد حماس تاکید کرد: توقف تجاوز نیازمند چراغ سبز آمریکا نیست، بلکه به چراغ سبز «اسرائیل» نیاز دارد. امروز معادله، توقف فراگیر تجاوز در برابر توقف اقدامات مقاومت در فلسطین و لبنان است.

حمدان تاکید کرد: دشمن می‌خواهد میان مقاومت در فلسطین و لبنان شکاف ایجاد کند تا هر کدام را منزوی کند، اما این موضوع رخ نخواهد داد. برادران ما در جبهه‌های مقاومت در لبنان، یمن و عراق به خوبی اهداف و نیت‌های دشمن را درک می‌کنند.

وی افزود: این آمریکا و اروپایی‌ها هستند که در برابر موضع بین‌المللی در حمایت از غزه مانع‌تراشی می‌کنند و از اشغالگران حمایت می‌کنند. طرف آمریکایی به خوبی خواسته‌های مقاومت در فلسطین و لبنان یعنی پایان تجاوز و اشغالگری را می‌فهمد.

حمدان گفت: عدم توقف تجاوز به غزه به نتانیاهو فرصت داد که به لبنان حمله کند. ما مایل نیستیم دوره تجاوز به غزه و مردم لبنان طولانی شود. اشغالگران و حامیان آن باید به خوبی درک کنند که هرچقدر هم طول بکشد باز هم مقاومت تسلیم نخواهد شد.

کد خبر 6236701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha