۴ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۵۰

جانشین فرمانده انتظامی گیلان خبر داد؛

دستگیری عامل توهین به شهروندان گیلانی

دستگیری عامل توهین به شهروندان گیلانی

رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری فردی که با انتشار ویدیویی به مردم استان توهین کرده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین حسن‌پور در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی انتشار ویدیویی با محتوای توهین قومیتی به شهروندان گیلانی در فضای مجازی، رسیدگی به این موضوع با دستور ویژه دادستان مرکز استان در دستور کار ماموران پلیس فتا استان گیلان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با اقدامات پلیسی محل زندگی فرد خاطی را در استان البرز شناسایی و طی عملیاتی با همکاری پلیس فتا البرز فرد منتشر کننده محتوا را دستگیر کردند افزود: متهم ۳۸ ساله به مقر پلیس منتقل و به جرم خود اقرار کرد.

این مقام انتظامی افزود: نامبرده با ابراز پشیمانی و ندامت، انگیزه خود از بزه انتسابی را افزایش دنبال کننده جهت درآمد از طریق اینستاگرام اعلام نمود.

سردار حسن پور با اشاره به اینکه طبق قانون هرگونه توهین به اشخاص و قومیت‌ها در فضای حقیقی و مجازی، جرم محسوب می‌شود، تصریح کرد: پلیس فتا با اِشراف بر فضای مجازی و جرائم این حوزه در کمترین زمان ممکن با افراد خاطی که باعث تشویش اذهان عمومی و یا ایجاد نگرانی در بین شهروندان شوند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان در پایان از شهروندان خواست: هشدارهای پلیس را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس fata.gov.ir و یا شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ با مرکز فوریت سایبری در میان بگذارند.

کد خبر 6236736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha