۵ مهر ۱۴۰۳، ۸:۳۳

امام جمعه دیر:

نمی‌توانیم نسبت به مسئله فلسطین و لبنان بی‌تفاوت باشیم

نمی‌توانیم نسبت به مسئله فلسطین و لبنان بی‌تفاوت باشیم

بوشهر- امام جمعه دیر گفت: امت اسلامی امروز در معرض هجوم دشمن است و ما به‌عنوان بخشی از امت اسلامی نمی‌توانیم نسبت به مسئله فلسطین و ملت لبنان بی‌تفاوت باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی شامگاه چهارشنبه در اجتماع رزمندگان دفاع مقدس شهرستان دیر در مصلی شهدای محراب، اظهار داشت: دفاع مقدس بزرگترین افتخارات ما را در خود جای داده است.

امام جمعه دیر با تاکید بر لزوم یادآوری افتخارات و داشته‌ها بویژه دفاع مقدس برای خود رزمندگان، ادامه داد: همچنین باید این افتخارات را به نسل جوان منتقل کنیم.

حسینی، دفاع مقدس را از ایام الله دانست و بیان کرد: دشمن دنبال وارونه جلوه دادن تاریخ و عوض کردن جای جلاد و شهید است که با بازگو کردن واقعیت های دفاع مقدس باید مانع تحریف تاریخ شویم.

وی عنوان کرد: دشمنان سال‌های سال ما را به جنگ‌طلبی متهم کردند، در حالی که شهرهای ما در اشغال دشمن بود و آغازگر جنگ نبودیم اما باز هم در مجامع بین‌المللی و سازمان‌های دفاع از حقوق بشر، ایران اسلامی را به جنگ‌طلبی متهم و صدام را صلح طلب معرفی می‌کردند.

امام جمعه دیر با بیان اینکه جنگ بین دو جبهه حسینی و یزیدی تا قیامت ادامه دارد، گفت: اگر ما سرمان را مثل کبک زیر برف کنیم و بگوییم با کسی کاری نداریم اما دشمنان با ما و دین ما جنگ دارند.

وی با اعلام اینکه ما در حال جنگ هستیم، به انواع جنگ ها اشاره کرد و بیان داشت: جنگ تنها نظامی نیست و ما امروز با جنگ اقتصادی، روانی، تبلیغاتی و فرهنگی دشمن مواجه هستیم.

حسینی با تاکید بر اینکه جنگ علیه لبنان و ملت فلسطین جنگ علیه ماست، اضافه کرد: اگر بخشی از امت اسلامی دچار مشکل و جنگ و درگیری شد دیگر اجزا این امت نمی‌توانند بی تفاوت باشند.

وی با تاکید بر اینکه پیام خدا این است هر چه توان دارید در مقابل دشمن بسیج کنید، ابراز کرد: بخشی از قدرت ما معنویت و ارتباط با خداست و باید این بنیه معنوی را در کنار آمادگی دفاعی در همه حال داشته باشیم تا دشمنان بترسند و خیال حمله به کشور را در سر نپرورانند.

امام جمعه دیر با تاکید بر حفظ وحدت دینی و پایبندی به ارزش‌های دین و اسلام و ارتقا توان دفاعی، گفت: حزب الله همانند جنگ ۳۳ روزه این بار نیز پوزه رژیم صهیونیستی را به خاک می‌مالد.

وی با تاکید بر اینکه اصل و اساس حضور در جهاد و مجاهد راه خدا بودن است، ادامه داد: رزمندگان و پیشکسوتان و ایثارگران دفاع مقدس مجاهدان در راه خدا هستند.

حسینی بیان کرد: امت اسلامی امروز در معرض هجوم دشمن است و ما به‌عنوان بخشی از امت اسلامی نمی‌توانیم نسبت به مسئله فلسطین و ملت لبنان بی‌تفاوت باشیم.

کد خبر 6236756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha