۵ مهر ۱۴۰۳، ۷:۵۵

در گفت‌وگو با مهر عنوان شد؛

کمبود آب شرب موضوع اصلی مباحث قضایی استان سمنان است

کمبود آب شرب موضوع اصلی مباحث قضایی استان سمنان است

سمنان- نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس درباره سفر رئیس قوه قضائیه به استان سمنان گفت: کمبود آب شرب موضوع اصلی مباحث قضایی استان است.

عباس گلرو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از دیدار با حجت الاسلام اژه‌ای رئیس دستگاه قضایی همزمان با سفر وی به سمنان خبر داد و ابراز کرد: مسائل و مشکلات حوزه سمنان به ویژه کمبود شدید آب شرب که در زمره مهمترن مباحث اصلی قضایی سمنان است در این دیدار بررسی شد.

وی افزود: در سفر رئیس قوه قضائیه پرونده‌های قضایی مربوط به واحدهای تولیدی و ضرورت کمک و تسهیل دستگاه قضایی برای تولیدکنندگان برای راه‌اندازی واحد تولیدی مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس با اشاره به بحث مشکل کاروانسرای شاه عباسی سمنان و ضرورت آزادسازی این کاروانسرا، بیان کرد: در سفر رئیس دستگاه قضایی احیای دادستانی مهدیشهر، در دستور کار قرار خواهد گرفت.

گلرو از ساماندهی و تعیین تکلیف منطقه دربند، ایجاد اداره ثبت اسناد و املاک در شهمیرزاد و موضوع ابطال سند آستان قدس مربوط به زمین‌های لاسجرد در شهرستان سرخه به عنوان دیگر اولویت‌های حوزه انتخابیه خود در سفر رئیس دستگاه قضایی به سمنان یاد کرد.

کد خبر 6236799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha