۷ مهر ۱۴۰۳، ۸:۲۴

محسن خلیلی در گفت‌وگو با مهر:

پرسپولیس در دربی به حقش رسید/ حالا وقت آسیاست

پرسپولیس در دربی به حقش رسید/ حالا وقت آسیاست

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به برد این تیم در دربی رفت فصل جاری لیگ برتر گفت: این سه امتیاز شیرین تر از هر نتیجه دیگری است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس با پنالتی دقیقه ۹۰ محمدحسین کنعانی‌زادگان توانست استقلال را در دربی رفت پایتخت شکست دهد.

محسن خلیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به پیروزی یک بر صفر پرسپولیس در بازی با استقلال گفت: هیج وقت هیچ بردی مثل کسب سه امتیاز دربی شیرین نیست. اگر کسی گفت این بازی کاملاً طبیعی است و مثل سایر بازی هاست دروغ محض است. شیرینی این پیروزی با هیچ دیدار دیگری قابل مقایسه نیست.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: حالا این برد می تواند به ما کمک زیادی کند. سه امتیاز دربی برای بعضی هواداران حکم قهرمانی را دارد اما همچنان باید پذیرفت که لیگ برتر ادامه دارد و باید به فکر قهرمانی و از آن مهم تر موفقیت در لیگ نخبگان بود.

پرسپولیس در دربی به حقش رسید/حالا وقت آسیاست

وی ادامه داد: پرسپولیس کلاس بازی خیلی خوبی را به نمایش می گذارد. اگر در دربی گاهی اوقات دچار افت و خیز فنی شد هم طبیعی است چون استرس بالای بازی در استادیومی غیر از تهران چنان فشاری می آورد که قابل وصف نیست. با تمام این تفاسیر باید اطمینان حاصل کرد که تیم در مسیر پیشرفت است.

خلیلی از رویای هواداران برای قهرمانی در لیگ نخبگان آسیا گفت و اظهار داشت: بازی های خیلی سختی داریم. رقابت با تیم هایی که سرمایه گذاری زیادی داشته اند بسیار متفاوت با دیدارهای داخلی ایران است. با این حال پرسپولیس با وجود شکست مقابل الاهلی عربستان نشان داد می تواند حرف های زیادی بزند. الان نباید به قهرمانی فکر کرد و کافی است بازی به بازی پیش برویم.

او در پایان خاطرنشان کرد: برد دربی جذاب است و باید همچنان از آن لذت برد اما حالا وقتش است تا برای بازی در لیگ نخبگان برنامه ریزی کرد.

کد خبر 6236958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha