۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۷

جام جهانی فوتسال - ازبکستان

شمسایی: با تمام توان برای جنگیدن به میدان می‌رویم

شمسایی: با تمام توان برای جنگیدن به میدان می‌رویم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پیش از دیدار با تیم فوتسال مراکش در خطاب به بازیکنان گفت: ما با تمام توان برای پیروزی به میدان می‌رویم و از هیچکس هراسی نداریم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال در جلسه فنی بازی با مراکش با اشاره به اینکه این مسابقه نبرد دو تیم رنک چهار و شش جهان است گفت: این بازی، بازی تعلل و مکث نیست، تا آخرین لحظه و آخرین ثانیه، توپ، بازیکن و بازی را دنبال می‌کنیم. این مرحله جای خطا نیست، اسپانیا دیشب مقابل ونزوئلا شکست خورد، تیمی که ما آنها را ۷-۱ شکست دادیم و نشان داده‌ایم چه تیم بزرگی هستیم.

وی افزود: ما با تمام توان برای پیروزی به میدان می‌رویم و از هیچکس هراسی نداریم، ۱۴ دلاورید و حالا روزی رسیده که برای ادامه دادن به رویاها بهترین عملکرد را داشته باشیم.

در این نشست شهاب سفال‌منش دستیار اول شمسایی با اشاره به فرم کلی بازی مراکش، عملکرد دو بازیکن محوری این تیم را آنالیز کرد و گفت: این تیم تنوع خوبی در طراحی حملات دارد، ما در تمرینات سه روز گذشته تمام برنامه‌های احتمالی آنها را آنالیز کرده‌ایم و حالا وقت اجرایی کردن تاکتیک‌هاست.

تیم ملی فوتسال ایران که با کسب ۹ امتیاز کامل از دور مقدماتی صعود کرد، امروز ساعت ۱۶ به وقت تهران در مجموعه یونیورسال بخارا مقابل مراکش صف‌آرایی می‌کند.

کد خبر 6237078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha