۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۴

نماینده ولی فقیه در استان فارس:

اگر وحدت داشته باشیم دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند

اگر وحدت داشته باشیم دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند

شیراز- نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه ایران کشور امام زمان (عج) و ام‌القرای جهان اسلام است، گفت: اگر وحدت داشته باشیم دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله لطف‌الله دژکام صبح پنج شنبه در سومین یادواره ۹۷۶ شهید فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: مقام شهدا در نزد خداوند متعال بسیار بالاست و این ما هستیم که میهمان آنها می‌شویم و از افتخار آفرینی‌هایی که برای کشور خلق کرده‌اند بهره‌مند می‌شویم.

وی ادامه داد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: «زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست» برگزاری مراسم و یادواره‌های شهدا بسیار مهم و تاثیرگذار است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه ایران کشور امام زمان (عج) و مرکز ام‌القرای جهان اسلام است، افزود: اگر وحدت داشته باشیم دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

آیت‌الله دژکام با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم مقابله با نفوذی‌ها در کشور، گفت: شهدا رفتند و جان شیرین خود را فدا کردند تا اینگونه اقدامات در کشور اتفاق نیفتد و همه دستگاه‌ها بایستی در این زمینه اقدام جدی به عمل آوردند.

کد خبر 6237080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha