۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۲۳

جانشین فرمانده انتظامی گیلان: 

عظمت و اقتدار ایران را مرهون خون شهیدان هستیم

عظمت و اقتدار ایران را مرهون خون شهیدان هستیم

لنگرود- جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت: عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی ایران را مرهون خون شهیدان هستیم.

به گزارش خبر نگار مهر، سردار حسین حسن پور ظهر پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با گرامیداشت هفته دفاع اظهار کرد: امنیت، عزت و اقتدار امروز مرهون جانفشانی و از خود گذشتگی شهیدان هستیم.

وی با بیان اینکه رژیم بعث عراق درسالهای ۵۸ و ۵۹ بیش از ۶۲۳ مورد نقض حریم هوایی، دریایی و زمینی بر علیه جمهوری اسلامی ایران انجام داد، افزود: رژیمی که با استقرار نیرو و تجهیزات نظامی بیش از ۱۲ لشگر با گارد های مخصوص در ۳۱ شهریور ۵۹ به کشورمان حمله و تجاوز مرز زمینی، هوایی انجام داد وبرآوردش ساقط کردن ایران و تصرف خاک کشورمان بود.

سرهگ حسن پور اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس حتی وجبی از خاک ایران به تصرف دشمن در نیامد و تمام برنامه ریزی شوم آمریکا، اسرائیل که همواره ظلم به مردم است خنثی شد و به هیج کدام از اهداف پلیدشان نرسیدند.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه دفاع مقدس دفاع از اسلام و دین بود، تصریح کرد: دشمن در جنگ پایبند به اصول و قوانین جنگ نبود و در دوران دفاع مقدس از سلاح های کشتار دست جمعی استفاده میکرد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس نقطه عطف است که در تاریخ کشور ما ماندگار شد و همه وظیفه داریم که در نشر آن بکوشیم، گفت: هشت سال دفاع مقدس عرصه بروز افتخارات ملت قهرمان ایران، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی در سطح منطقه و بین‌المللی است و همچون نگینی تابناک تا همیشه در تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می درخشد.

سرهنگ حسن پور بیان کرد: دفاع مقدس هشت ساله ملت ایران در سایه رشادت رزمندگان اسلام و فرزندان غیور این آب و خاک دارای برکات و دستاوردهای فراوان ارزشمند و ماندگاری را نه تنها برای ملت ایران که حتی برای جوامع اسلامی و فراتر از آن برای بشریت آفرید.

وی تصریح کرد: امنیت محصول خرد جمعی است و همه جوامع به موضوع امنیت اهمیت خاصی قابل هستند که درصورت وجود امنیت، توسعه و فتح قله های پیشرفت امکان پذیر است ودستگاه دیپلماسی باصلابت در جوامع بین الملی خرف خودرا می‌توانند به کرسی بنشانند

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه مهمترین اولویت کاری نیروی انتظامی تامین و حفظ امنیت در کشور و مرزها است، گفت: این امنیت در سایه همراهی مردم و هوشیاری و حضور نیروهای انتظامی و نیز نظامی و امنیتی حاصل شده است.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از دیگر اولویت ها نیروی انتظامی را پیشگیری از وقوع جرایم، برخورد با پدیده مواد مخدر، برخورد با اراذل واوباش، مبارزه با قاچاق کالا....عنوان کرد.

کد خبر 6237233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha