رهبر انصارالله یمن: پیروزی‌های حزب‌الله برای تمام جهان اسلام است

رهبر انصارالله یمن: پیروزی‌های حزب‌الله برای تمام جهان اسلام است

رهبر انصار الله یمن تصریح کرد که صهیونیست‌ها می خواهند نسل کشی خود در غزه را در لبنان نیز تکرار کنند، اما نقش حزب‌الله در تقابل با صهیونیست‌ها، محوری و اساسی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری المسیره، سید عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن در سخنرانی خود که معمولا در روزهای پنج شنبه انجام می دهد، تاکید کرد که تجاوز به ملت لبنان در همان چهارچوب تجاوز به ملت فلسطین قرار دارد.

الحوثی ادامه داد که اقدامات مجرمانه رژیم صهیونیستی در غزه بسیار سنگین و بی‌سابقه است و در عین حال این رژیم در تحقق اهداف خود با شکست مواجه شده است. صهیونیست‌ها نتوانسته‌اند اسرای خود را بازگردانند یا مبارزان غزه را از بین ببرند، کما اینکه وارد باتلاقی شده‌اند که با تلفات روزانه مواجه هستند.

وی ادامه داد که صهیونیست‌ها با تمامی این جنایت‌ها و تخریب‌ها و گرسنه نگه داشتن مردم و با وجود حمایت و مشارکت آمریکا، در تحقق اهداف خود ناکام هستند.

عبدالملک الحوثی ادامه داد که سستی و خفت عربی در قبال فلسطین بی‌سابقه است، اما با این وجود ملت فلسطین همچنان پایدار و مقاوم است. دشمن صهیونیستی همواره به نسل کشی خود در غزه ادامه می‌دهد و احتمالاً تعداد شهدا و مفقودان بیشتر از آن چیزی است که اعلام می‌شود.

رهبر انصار الله ادامه داد: گروه‌های صهیونیستی همواره به هتک حرمت مسجد الاقصی می‌پردازند و مراسم رقص و پایکوبی در آن به پا می‌کنند و به اسلام و مسلمانان توهین می‌کنند، جنایت‌های روزانه در کرانه باختری همزمان با گسترش شهرک‌های صهیونیستی ادامه پیدا می‌کند.

الحوثی خاطرنشان کرد که ادامه عملیات مقاومت فلسطین نشان می‌دهد که گردان‌های قسام همچنان پابرجا هستند و قدرت هجومی خود را گسترش داده‌اند.

وی به حمله رژیم صهیونیستی به لبنان اشاره و تاکید کرد که دشمن صهیونیستی تلاش کرد از همین روش مجرمانه در لبنان نیز استفاده کند و حمله فراگیر و کشتار غیرنظامیان و تخریب منازل آنها را مانند غزه در پیش گیرد، با این وجود نقش حزب‌الله در پشتیبانی از غزه قوی‌تر و تاثیرگذارتر شده است.

عبدالملک الحوثی نقش حزب الله را در تقابل با دشمن صهیونیستی مهم و اصیل ارزیابی کرده و تصریح کرد که دستاوردها و پیروزی‌های آن نشان دهنده این نقش محوری برای لبنان و فلسطین و تمام امت اسلامی است.

وی ادامه داد که حزب الله لبنان به لطف خداوند در زمانی که تجهیزات و نفراتی به اندازه امروز در اختیار نداشت، بزرگترین شکست‌ها را به دشمن صهیونیستی وارد کرد. امروز حزب الله با ساختار نیروهای مبارز و بستر مردمی قوی، قدرتمندتر از هر زمان دیگری است. حزب الله جانفشانی‌های زیادی انجام داده و پیروزی‌های زیادی را نیز به دست آورده است. 

رهبر انصارالله یمن هدف دشمن صهیونیستی از گسترش تنش در لبنان را جلوگیری از پشتیبانی حزب الله از مردم غزه و فلسطین دانست و تاکید کرد که این هدف هرگز محقق نخواهد شد، مواضع حزب الله در خصوص پشتیبانی از غزه بر اساس مبانی اصولی و دینی و انسانی و اخلاقی است و در عین حال در راستای منافع لبنان است، چرا که اگر دشمن بتواند اهداف خود را در فلسطین محقق کند، قطعاً لبنان در درجه اول در معرض حملات صهیونیست‌ها قرار خواهد گرفت. 

عبدالملک الحوثی ابراز داشت که دشمن صهیونیستی کینه‌توزی‌ها و طمع ورزی‌های خاص خود را دارد و تاریخ آن در حمله به لبنان و ارتکاب شدیدترین جنایت‌ها علیه این کشور کاملاً مشخص است. 

وی خاطرنشان کرد که مجاهدان لبنانی و فلسطینی مواضع خود را از مبانی ایمانی گرفته‌اند و مسئولیت جهادی و مقدس خود را در جبهه حق انجام می‌دهند. خطری که امت اسلام را تهدید می‌کند، خفت و خواری و تسلیم شدن و ناتوانی در برابر دشمنان است. 

عبدالملک گفت: تاریخ نشان داده که خفت امت اسلامی خسارت‌های زیادی به ملت‌ها وارد کرده و تلفات زیادی را ایجاد کرده است و باعث خفت و خواری مسلمانان شده است، اما تجربه حزب الله نشان داد که پیروزی‌های بزرگ که باعث خفت دشمن می‌شود و تنها در سایه جهاد و صبر و جانفشانی به دست می‌آید. 

رهبر النصار الله یمن افزود که تجربه برادران غزه نیز نشان دهنده پیروزی‌های مهمی بود و خسارت‌های زیادی به دشمن وارد کرد و نشان داد آنها در تقابل با دشمن صهیونیستی همبستگی و پایداری لازم را دارند. 

وی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین موضوع در تقابل امت اسلامی با دشمن صهیونیستی ایمان به حقائق قرآنی و وعده زوال دشمن صهیونیستی است، تاکید کرد که اقدامات صهیونیست‌ها و جنایت‌های زشت و بی‌شرمانه آنها هرگز نمی‌تواند این حقیقت حتمی را تغییر دهد. 

عبدالملک الحوثی حس ناامیدی را بسیار خطرناک خواند و تصریح کرد: کسانی که با دشمن همدستی می کنند، دچار خفت و خواری می‌شوند که نتایج وخیمی برای آنها دارد. دشمن خطرات زیادی برای امت اسلامی دارد و ناامیدی باعث افزایش این خطر می شود. 

رهبر انصار الله افزود که آمریکا و انگلیس و غرب که از دشمن اسرائیلی حمایت می‌کنند، بخشی از دشمنان امت اسلامی هستند و اهداف استعماری خود را علیه امت اسلامی دنبال می کنند.

کد خبر 6237334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha