۵ مهر ۱۴۰۳، ۲۰:۴۹

شهردار صباشهر خبر داد؛

ارتقای زیرساخت های ورزشی در صباشهر/اتاق پایش تصویری راه اندازی شد

ارتقای زیرساخت های ورزشی در صباشهر/اتاق پایش تصویری راه اندازی شد

شهریار- شهردار صباشهر از ارتقای زیرساخت های ورزشی این شهر با ۱۶۰میلیارد ریال اعتبار خبر داد و گفت: اتاق پایش تصویری با اتصال به دوربین های شهری و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار راه اندازی شده است.

سجاد برنجی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ارتقای زیرساخت های ورزشی در صباشهر را گامی مهم و ارزنده در جهت رفع محرومیت زدایی در این منطقه دانست و اظهار کرد: کاهش مشکلات اجتماعی و ایجاد نشاط همواره از دغدغه های مهم مجموعه مدیریت شهری صباشهر در شهرداری و شورای اسلامی شهر، بوده است که با این اقدام و افزایش سرانه های ورزشی، در این راستا قدم های خوبی برداشته شده است.

شهردار صباشهر با اشاره به اینکه ورزش یکی از ابزارهای مهم پیشگیری از آسیب های اجتماعی است، عنوان کرد: طی روز گذشته خانه کشتی «صالحین» صباشهر به عنوان اولین خانه کشتی در این منطقه افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

برنجی گفت: خانه کشتی «صالحین» صباشهر دارای سالن کشتی به مساحت ۴۰۰ متر مربع و زمین کشتی ساحلی به مساحت ۴۰۰ متر مربع است که در مجموع در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت و تقدیم مردم عزیز صباشهر شد و امیدوار هستیم این اقدام، با رفع نیازهای شهروندان این منطقه، مرضی درگاه حق تعالی قرار گیرد.

ارتقای زیرساخت های ورزشی در صباشهر/اتاق پایش تصویری راه اندازی شد

شهردار صباشهر در ادامه افتتاح زمین چمن مصنوعی «شهدای شهرک بهاران» صباشهر نیز اشاره کرد و افزود: این پروژه ورزشی نیز در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

ارتقای زیرساخت های ورزشی در صباشهر/اتاق پایش تصویری راه اندازی شد

برنجی در ادامه با اشاره به افتتاح اتاق پایش تصویری صباشهر اظهار کرد: اتاق پایش تصویری به تمامی دوربین های شهری متصل است و با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال و با تلاش و برنامه ریزی شهرداری و شورای صباشهر به بهره داری رسیده است.

ارتقای زیرساخت های ورزشی در صباشهر/اتاق پایش تصویری راه اندازی شد

بر اساس این گزارش، سه پروژه خانه کشتی «صالحین»، زمین چمن مصنوعی «شهدای شهرک بهاران» و« اتاق پایش تصویری» در صباشهر طی روز گذشته و با حضور سردار ولی زاده فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران، علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهریار ، حجت الاسلام بجانی امام جمعه صباشهر ، سرهنگ الهیاری فرمانده سپاه شهریار، برنجی شهردار، صالحی رئیس شورا و اعضای شورای شهرصباشهر و جمعی از مسئولین شهرستان شهریار مجموعا با اعتباری بالغ بر 260 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

کد خبر 6237364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha