ابراز همبستگی مردم انگلیس و سوئیس با ملت‌ های لبنان و فلسطین

ابراز همبستگی مردم انگلیس و سوئیس با ملت‌ های لبنان و فلسطین

دانشجویان سوئیسی و مردم لندن با برپایی  تجمع‌هایی ضمن محکوم کردن جنایت‌های صهیونیست‌ها، با ملت‌ های لبنان و فلسطین ابراز همبستگی کردند. 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه خبری المیادین، دانشجویان دانشگاه ژنو در سوئیس با برپایی تجمعی، همبستگی خود را با ملت‌های فلسطین و لبنان اعلام کرده و جنایت‌های اشغالگران علیه مردم این کشورها را محکوم کردند.

در لندن پایتخت انگلیس نیز تظاهراتی برای اعلام همبستگی با مردم لبنان و فلسطین در محکومیت جنایت‌های اشغالگران صهیونیست در این کشورها برپا شد.

دیروز نیز همزمان با روزهای برگزاری مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک، گروهی از معترضان در شهرهای آمریکا با برگزاری اعتراضات ضدجنگ، خواهان توقف فوری حملات اسرائیل به لبنان شدند.

معترضان در مخالفت با حمایت نظامی آمریکا از اسرائیل تظاهرات کردند. در میدان هرالد نیویورک، هزاران معترض با در دست داشتن بنرها و پلاکاردهایی به حملات اسرائیل به لبنان اعتراض کردند. معترضان روی پلاکاردها نوشته بودند: «دست از سر لبنان بردارید» و «نه به جنگ آمریکایی- اسرائیلی علیه لبنان».

یک تجمع دیگر اعتراضی نیز در نزدیکی کاخ سفید در واشنگتن صورت گرفت و معترضان با در دست داشتن بنر و پلاکارد خواستار توقف حملات به لبنان شدند.

کد خبر 6237463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
      0 0
      انگلیس حرامزاده و مردمش کافر و جنایتکار هستند... کشورهای غربی اصلأ آدم نیستند همگی کافر
    • علی IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
      0 0
      تنها راه مهار کشورهای کافر غربی بستن تنگه باب‌المندب و نابودی کشتی های این کشورها ی حرامزاده است تا از لحاظ اقتصادی زمین گیر شوند...غربی ها برای مسلمانان هیچ ارزشی قایل نیستند