۵ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۳۵

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان مرکزی:

۲۴۵ نفر از خادمان سلامت اربعین در استان مرکزی تجلیل شدند

۲۴۵ نفر از خادمان سلامت اربعین  در استان مرکزی تجلیل شدند

اراک- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: ۲۴۵ نفر از خادمان سلامت اربعین این استان که در کربلای معلی اقدامات بهداشتی و درمانی کردند، تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا میرهاشمی عصر پنجشنبه در آیین تجلیل از خادمان سلامت اربعین و رویداد قدم به قدم در مسیر بهشت با تبریک هفته دفاع مقدس، در اراک اظهار کرد: اربعین حسینی امسال با وجود مشکلات فراوان هفت گروه شامل چهار گروه زیارتی و سه گروه درمانی عازم کربلا و شهر عراق شدند و خدمات بسیار مناسبی را به زوار اربعین اباعبدالله ارائه دادند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اشاره به تجلیل از ۲۴۵ خادم سلامت اربعین حسینی، گفت: ۳۵۰ نفر از خادمان سلامت اربعین که در کربلای معلی در قالب کاروان بهداشت و درمان اربعین ،۸۰ نفر از جوانان هلال احمر که در رویداد قدم به قدم در مسیر بهشت در ایام شهادت امام رضا ع در مشهد مقدس مشارکت داشتند همچنین ۳۵ نفر از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر که در قالب تیم های امدادو نجات و لجستیک به کشور عراق، خدمت رسانی کردند، مورد تجلیل قرار گرفتند.

خدمت رسانی ۳۵۰ نفر از اعضای هلال احمر استان مرکزی در اربعین

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی نیز اظهار کرد: بیش از ۳۵۰ نفر از اعضای جمعیت هلال احمر استان مرکزی در اربعین امام حسین علیه السلام خدمات رسانی کردند و به عنوان خادم الحسین سلامت در این راه حضور داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی اظهار داشت: خدمات درمانی، درمانگاهی و بهداشتی از اهم خدماتی بود که در اربعین امسال به زائرین ارائه شد.

وی در ادامه افزود: در طرح قدم به قدم در مسیر بهشت، اعضای جمعیت هلال احمر استان مرکزی، با ویلچر به بیش از ۳۰۰۰ نفر از زائرین امام رضا علیه السلام خدمات ارائه دادند.

خدمت رسانی ۸۰ موکب در اربعین حسینی

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی نیز بیان کرد: در ایام اربعین موکب های استان مرکزی خوش درخشیدند و هلال احمر استان مرکزی با استقرار درمانگاه در شهر کربلا منشا خدمات بسیار خوبی بود و خدمات ارزنده ای به زائرین حسینی ارائه دادند.

رحیم غلامی افزود: در ایام اربعین ۵۰ موکب در خاک عراق و ۳۰ موکب در ایران به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی کردند و در عراق از سامرا تا کاظمین، نجف، مسیر نجف تا کربلا و خود شهر کربلا موکب ها مشغول خدمات رسانی بودند.

وی افزود: ۳۰ موکب هم از شهر زرندیه تا توره به زائرین اربعین حسینی خدمات ارائه می‌دادند.

غلامی بیان کرد: در مجموع در ۸۰ موکب، ۸۷۶ هزار پرس شام، یک میلیون پرس ناهار و تعداد ۲ میلیون و ۴۶۱ هزار پرس میان وعده، بین زائرین حسینی توزیع شد و موکب‌های استان مرکزی خوش درخشیدند.

کد خبر 6237466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha