۵ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۰۲

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

دولت‌های مسلمان برای نابودی حکومت غاصب اسراییل هم قسم شوند

دولت‌های مسلمان برای نابودی حکومت غاصب اسراییل هم قسم شوند

اراک -نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: تمام دولت‌های مسلمان با بهره گیری از تعالیم الهی برای نابودی حکومت غاصب اسراییل هم قسم شوند.

به گزارش خبرنگارمهر، حجت الاسلام قربانعلی دری نجف‌آبادی عصر پنجشنبه در آیین گلباران قبور مطهر شهدای اراک به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور روزهای حماسه، رشادت، ایثار و ازخودگذشتگی ملت ایران است.

وی افزود: در شرایطی که رژیم بعثی عراق با حمایت ابرقدرت های جهان جنگ را علیه کشور ما آغاز کرد اما رزمندگان ایران اسلامی باوجود اینکه از کمترین امکانات تسلیحاتی و تجهیزاتی برخوردار بودند به دلیل ایمان و اعتقاد راسخی که داشتند با رهبری امام راحل اجاره ندادند یک وجب خاک کشور تسلیم دشمن شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: استان مرکزی در هشت سال دفاع مقدس ۷۲۰ شهید و ۱۴ هزار جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است بدون شک هر یک از شهدا و جانبازان سند افتخار و عزت ملت ایران اسلامی هستند.

حجت الاسلام دری نجف آبادی، حمایت همه جانبه از حزب‌الله لبنان برابر اسرائیل غاصب وظیفه تمام کشورهای مسلمان و آزادی خواه جهان دانست و گفت: اسرائیل با همراهی و همفکری کشورهای استعماری غرب به قدرت رسیده به طور حتم تنها راه مقابله با این غده سرطانی، وحدت و یکپارچگی تمام دولت‌های مسلمان خواهد بود.

وی ادامه داد: ضروری است تمام دولت‌های مسلمان با بهره گیری از تعالیم نورانی و رهایی‌بخش قرآن کریم و سیره اهل بیت (ع) در راستای نابودی حکومت غاصب اسراییل برای همیشه هم‌قسم شوند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه کشورهای مسلمان در مقابله با صهیونیسم جنایتکار متعهد شوند، گفت: آمریکای جنایتکار همواره در تلاش بوده با تقویت نظامی و سیاسی و تجهیز اسراییل به سلاح های مرگبار آن را به تجاوزات پی در پی در کشورهای مسلمان همراهی کند.

کد خبر 6237470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهرداد آقائی ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
      0 0
      با سلام به نظرم، حضرت سلیمان زنده شود خوب است، چون می تواند شیاطین جن و انس را به زندان سلیمان بیندازد! با تشکر مهرداد آقائی