۶ مهر ۱۴۰۳، ۰:۲۰

سرپرست سازمان ملی سنجش خبرداد:

نتایج نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۳ دهه پایانی مهرماه اعلام می شود

نتایج نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۳ دهه پایانی مهرماه اعلام می شود

سرپرست سازمان ملی سنجش و نظام ارزشیابی آموزش کشور گفت: نتایج نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۳ دهه پایانی مهرماه در روزهای ۱۸ تا ۲۰ مهرماه اعلام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر عبدالرسول پورعباس در یک گفت‌وگوی خبری با اعلام این خبر افزود: فرصت زمانی ۱۲ روزه به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برای انجام مصاحبه و سایر شرایط برای رشته های خاص داده شد و نتایج مصاحبه ها تا ۱۲ مهر به سازمان ملی سنجش بازمی گردد.

سرپرست سازمان ملی سنجش و نظام ارزشیابی آموزش کشور خاطرنشان کرد: حدود ۱۸ تا ۲۰ مهرماه سعی می کنیم که نتایج نهایی را اعلام کنیم.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه فرصت انتخاب رشته به درخواست داوطلبان سه نوبت تمدید شد امیدواریم حدود ۲۰ مهرماه اعلام نتیجه صورت گیرد.

به گزارش مهر، کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ در دو نوبت اردیبهشت ماه و تیرماه سال ۱۴۰۳ با حضور یک میلیون و ۱۸۰ هزار و ۶۰۱ نفر برگزار شد. نتیجه اولیه آزمون به همراه کارنامه ملاک انتخاب رشته جمعه ۹ شهریورماه منتشر شد و یک میلیون و ۳۰ هزار و ۵۱۵ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.

فرصت انتخاب رشته ۲۱ شهریورماه به پایان رسید و در نهایت بیش از ۶۵۰ هزار نفر فرم انتخاب رشته خود را در رشته های با آزمون آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ تکمیل کردند.

کد خبر 6237539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha