۶ مهر ۱۴۰۳، ۱:۱۰

شهردار اراک:

رزمندگان دفاع مقدس اقتدار ایران اسلامی را در دنیا تثبیت کردند

رزمندگان دفاع مقدس اقتدار ایران اسلامی را در دنیا تثبیت کردند

اراک- شهردار اراک گفت: رزمندگان دفاع مقدس عزت، اقتدار و عظمت ایران سربلند را در دنیا تثبیت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا محمودی شامگاه پنجشنبه در آیین تجلیل از پیشکسوتان با اشاره به اینکه شهدای انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس آبروی نظام را در جهان حفظ کردند، گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان بی‌ادعا نمایشی از عزت و غرور این ملت را با صلابت تمام به نمایش گذاشته تا پیروزی حقیقی را نصیب خود کنند.

وی گفت: شهدا، جانبازان و ایثارگران اصلی‌ترین میدان‌داران و استوانه‌های این عرصه بی‌نظیر بودند که توانستند قلعه مستحکمی را در برابر هجمه‌های بیگانگان درست کنند.

محمودی با اشاره به اینکه رزمندگان دفاع مقدس اقتدار ایران اسلامی را در دنیا تثبیت کردند، گفت: چنانچه بخواهیم ادامه دهنده راه و ایثارگران باشیم باید به خواسته‌ها و وصیت شهدا عمل کرده و در مسیر ولایتمداری و دفاع از ارزش‌های الهی و انسانی گام‌های مستحکمی را برداریم.

وی تاکید کرد: رزمندگان دفاع مقدس با تمام قوا جنگیدند تا امروزه ایران اسلامی در سطح جهان مقتدر باشد

وی در بحش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: اراک، شهری است که به لحاظ زیرساخت‌های مختلف جزو بهترین شهرهای ایران است و باید این زیرساخت‌ها را در راستای ارتقا معیشت و سطح زندگی مردم به بالفعل تبدیل کنیم.

محمودی تصریح کرد: همانگونه دریافتیم که در دوران دفاع مقدس تلاش می‌کردیم تا شهرها را از دست دشمن حفظ کنیم، اکنون نیز باید شهرها را به لحاظ نشاط اجتماعی و زیبایی‌های بصری ارتقا دهیم تا نشاط اجتماعی را فراهم کنیم و با این فقر اقتصادی که برخی از اقشار با آن درگیر هستند، حداقل بتوانیم محیط مناسبی را برای آنها فراهم کنیم.

شهردار اراک با تاکید بر اینکه لیاقت مردم اراک بیش از این است گفت: ما تمام تلاش خود را برای ارتقا سطح زندگی مردم در سنگر شهرداری خواهیم کرد.

محمودی با بیان اینکه شورای شهر اراک همراه و همگام با شهرداری اراک است، افزود: شورای شهر در ارائه برنامه‌ها و در نظارت امور از هیچ کمکی در این مدت به ما دریغ نکرده است.

کد خبر 6237545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha