۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۲۷

امام جمعه موقت زنجان:

رژیم صهیونیستی در صدد ایجاد بازدارندگی در برابر مقاومت است

رژیم صهیونیستی در صدد ایجاد بازدارندگی در برابر مقاومت است

زنجان-امام جمعه موقت زنجان گفت: رژیم صهیونیستی در صدد ایجاد بازدارندگی در برابر مقاومت است، این در حالی است که تا به امروز نتوانسته به این مهم دست یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن بیات در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی ماهیتی جز جنایت و جنگ و خونریزی ندارد، اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی این رژیم جعلی این است که بازدارندگی در برابر جبهه مقاومت ایجاد کند که خوشبختانه تا به امروز نتوانسته است به این هدف شوم خود دست یابد.

وی با یادآوری اینکه اقداماتی که رژیک صهیونیستی تا به امروز انجام داده باعث شده است تا دست این رژیم به خون هزاران کودک و زن و مردم بی‌گناه آلوده شود، خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های اخیر اسرائیل در تداوم اهداف شوم خود، ایجاد تلفات در نیروهای حزب‌الله است که امروز تلاش کرد تا با به شهادت رساندن تعدادی از نیروهای حزب‌الله لبنان به این مهم دست یابد، این در حالی است که این خیال خامی بیش نیست و هرگز نمی‌تواند جبهه مقاومت را از حرکت بازدارد.

خطیب موقت نماز جمعه زنجان با تاکید بر اینکه دشمن تلاش دارد تا به هر نحوی که شده به ما ضربه وارد کند، ادامه داد: باید برای جلوگیری از این اقدامات، تلاش کنیم تا اقدامات هوشمندانه‌ای انجام دهیم، به همین خاطر دقت در به کارگیری لوازم ارتباطی جدید یکی از ضروریات امروز است.

بیات به بی تفاوتی مجامع جهانی در قبال جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کرد و گفت: برخی مقام های غربی اظهارات وقیحانه ای در خصوص پاک کردن جنایت های رژیم صهیونیستی دارند ولی امید ما به خداست و با اتحاد و پرهیز از اختلاف در جهان اسلام است که وعده نصرت الهی نیز محقق می شود.

حجت الاسلام بیات در ادامه با اشاره به ۲۰ مهرماه روز جهانی سالمندان، افزود: پدران و مادران سالمند ذخایر و برکت جامعه هستند و باید در تکریم آنان دقت و توجه داشته باشیم.

وی ادامه داد: جامعه باید نسبت به وضعیت قشر سالمند حساس بوده و برای رفع چالش ها و مشکلات این افراد توجه کند.

نمازگزاران زنجانی پس از اقامه نماز عبادی، سیاسی جمعه با حضور در راهپیمایی حمایت از جبهه مقاومت خشم و انزجار خود را از رژیم جنایتکار صهیونیستی را اعلام کردند.

کد خبر 6237848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha