۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۰

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

مسئولان به دنبال رفع مشکل کم آبی در استان سمنان باشند

مسئولان به دنبال رفع مشکل کم آبی در استان سمنان باشند

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن اشاره به سفر رئیس دستگاه قضایی به سمنان و تاکید بر ضرور تامین آب در این استان، گفت: مسئولان به دنبال رفع مشکل کم آبی باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی در خطبه های نخستین نماز جمعه پاییز ۱۴۰۳ به میزبانی مصلای سمنان ضمن اشاره به سفر روز گذشته حجت الاسلام اژه ای رئیس قوه قضائیه به سمنان، تاکید کرد: یکی از مهمترین مسائلی که در این سفر بازگو شد، مسئله کمبود آب بود.

وی کمبود آب در استان سمنان را مسئله ای جدی دانست و افزود: مسئولان به دنبال رفع مشکلات کم آبی در سمنان باشند.

امام جمعه سمنان در ادامه به مسئله منطقه و لبنان اشاره کرد و گفت: حزب الله لبنان ضربات فراوانی را بر پیکر اسرائیل وارد ساخته است.

مطیعی با بیان اینکه اسرائیلی ها هرگز شمار تلفات نظامی خود را اعلام نمی کنند تا ابعاد حملات موشکی حزب الله و جبهه مقاومت مشخص شود، افزود: اسرائیل کودک کش از این ضربات به تنگ آمده است.

وی با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به لبنان، ابراز کرد: حزب الله نباید ساکت باشد و قطعاً هم ساکت نمی ماند و پاسخ این حملات را می دهد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه جنایت های اسرائیل در لبنان و فلسطین انکار نشدنی است و بی پاسخ هم نخواهد ماند، گفت: هدف اسرائیل و متحد اصلی اش، جدا کردن جبهه مقاومت فلسطین از لبنان است.

مطیعی در ادامه نشست به جریان نفوذ و مخاطرات آن هشدار دارد و بیان کرد: بیش از همه ارگان های فرهنگی و تربیتی ما مانند آموزش و پرورش، رسانه ها و دانشگاه ها و … مراقب جریان نفوذ باشند.

کد خبر 6237919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha