۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۲۶

امام جمعه پردیسان:

مراقب نفوذ نرم دشمن در حوزه فرهنگی باشیم

مراقب نفوذ نرم دشمن در حوزه فرهنگی باشیم

قم- امام جمعه پردیسان گفت: نفوذ نرم دشمن در حوزه فرهنگی، بسیار خطرناک است‌ و راه مقابله‌ با آن کار فرهنگی، اطلاع‌رسانی و روشنگری است، بنابراین باید مراقب این مساله باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا حامدی در خطبه‌های نماز جمعهاین هفته پردیسان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امت اسلامی هنوز وجود ندارد، اظهار کرد: امروز در آمریکا علیه رژیم صهیونیستی تجمع ضد صهیونیستی شکل می‌گیرد، در دل اروپا کمپین تحریم کالاهای رژیم صورت می‌گیرد اما در کشورهای اسلامی خبری نیست.

امام جمعه پردیسان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس، بیان کرد: سیاست اصلی ما مخالفت با نظام سلطه است و جاذبه انقلاب ما جاذبه سیاسی و معنوی و مقاومت در برابر نظم حاکم بر جهان است.

وی ادامه داد: رهبری وقایع لبنان و فلسطین را مشابه دفاع مقدس و آن را جهاد فی سبیل الله معرفی کردند و فرمودند بر همه واجب است تلاش کنند فلسطین را به مسلمان‌ها و صاحبان اصلی‌اش برگردانند ضمن اینکه این تعابیر صریح است، تأویل‌بردار نیست،

حجت الاسلام حامدی تصریح کرد: یقیناً اتفاق جدیدی افتاده که مقام معظم رهبری این را با این تعابیر می‌فرمایند ضمن اینکه این انسان حکیم حرف خارج از حکمت و مصلحت نمی‌زند.

وی گفت: بحث نفوذ یک بحث مهم در دشمن‌شناسی است و باید برای همه دوره الزامی دشمن‌شناسی گذاشته شود، چراکه اینقدر ضروری است.

امام جمعه پردیسان عنوان کرد: نفوذ نرم دشمن در حوزه فرهنگی، بسیار خطرناک است و راه مقابله‌ با آن کار فرهنگی، اطلاع‌رسانی و روشنگری است، بنابراین باید مراقب این مساله باشیم.

کد خبر 6237942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha