۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۴۸

امام جمعه کرج:

جریان انقلابی درباره غزه و لبنان بیش از پیش روشنگری کند

کرج-نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج گفت: امروز جریان انقلابی بیش از هرزمان دیگر باید در برابر فعالیت ها و اقدامات جریان غیرانقلابی درباره غزه و لبنان بصیرت دهی و روشنگری کند .

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان کرج گفت: این روزها می بینیم جریان غیرانقلابی سوالاتی دارد از قبیل اینکه چرا در محور مقاومت باید حاضر شویم ؟

وی بیان کرد: باید دراین زمینه اولا پاسخ داد که دین اسلام از ما می خواهد و عمق راهبردی ایران اسلامی باید در منطقه حفظ شود .

امام جمعه کرج ادامه داد: پاسخ دیگر دراین زمینه آن است که وظیفه جهان اسلام است که در فتنه ها به یاری یکدیگر روند و در نابودی جرثومه فساد نقش جدی ایفا کند .

وی تاکید کرد: اگر جریان غیرانقلابی کوچکترین اقدام را داشت باید در پاسخ به آن تبیینی و بصیرتی عمل کرد .

نماینده ولی فقیه دراستان البرز با اشاره به برخی از محورهای مهم بیانات رهبرمعظم انقلاب در دیدار با پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس گفت: پرچم نفوذ فرهنگی و سبک زندگی دشمن نباید در داخل کشور برافراشته شود .

امام جمعه کرج یادآور شد: چندین سال گذشته رهبرمعظم انقلاب اشاره فرمودند استکبار جهانی هر نقشه ای که برای بلعیدن خاورمیانه دارد از ۲ ابزار استفاده می کند .

وی گفت: یکی از این ۲ ابزار ایجاد اختلافات و دیگری نفوذ است که رهبر انقلاب تبیین کردند و مطالبی گفتند اما در این زمینه باید گفت نفوذ فردی نهایت آن جاسوسی است و کمترین اهمیت را دارد .

وی اضافه کرد: دشمنان از اول انقلاب تاکنون از افراد داخلی سوءاستفاده کردند بطوریکه دردهه اول انقلاب در دستگاه های حساس نظام نفوذ کرده بودند و سالهای اخیر نیز با نفوذ دانشمندان هسته ای را ترور کردند .

نماینده ولی فقیه دراستان البرز در ادامه به با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی برآنکه دشمنان به دنبال ۲ قطبی شدن جامعه هستند گفت: باید مقابل جریان غیرانقلابی نظام اسلامی ایستاد .

وی اضافه کرد: در واقع دراین زمینه رهبر معظم انقلاب دستور دادند و مسوولیت ایجاد کردند که نباید به راحتی از این دستور عبور کرد .

امام جمعه کرج بیان کرد: باید این جریان نفوذ را شناخت یعنی با مبانی فکری آنان آشنا شد و مواضع این افراد را شناخت بطوریکه رفتارشان را بررسی کرد .

وی گفت: افراد جریان نفوذ اعتقادی به اداره جامعه توسط دین ندارند بنابراین اعتقادی هم به تبعیت از ولی فقیه نداشته بطوریکه به صراحت می گویند دوران انقلاب تمام شده است .

امام جمعه کرج تاکید کرد: هرجا دیدید مسوولی می گوید نمی توانیم و نمی شود بدانید او در جریان غیرانقلابی است چراکه جریان نفوذ دشمنی ها را قبول ندارد و مایل به رابطه با کشورهای مستقل نیست .

وی یاد آور شد: بنابراین افراد جریان نفوذ موافق سیاست های جوانی جمعیت و اقتصاد مقاومتی نیستند چراکه خوی اشرافی گری داشته و در بی توجهی به محرومان و غارت بیت المال ید طولایی دارند .

وی ادامه داد: افراد جریان نفوذ با اتهام تندروی سعی در منزوی کردن نیروهای ارزشی دارند .

وی افزود: گنگ و ساکت بودن سازمان حقوق بشر و ملل را نیز مثل همیشه شاهد هستیم.

امام جمعه کرج با طرح سوالی مبنی براینکه اگر اسراییل اسلحه را زمین گذاشت نباید با او کاری داشت ؟ گفت: اسراییل باید از جغرافیایی دنیا محو شود چه سلاح داشته باشد و چه سلاح نداشته باشد.

نماینده ولی فقیه دراستان البرز گفت: اعلام آمادگی از استان البرز داریم تا با حضور خود صحنه هایی را برای اسراییل بوجود آوریم که از خاطرش محو نشود .

تاکید به فرزند آوری با توجه به پیرشدن جامعه و پیش بینی خدمات رفاهی برای سالمندان از سوی دستگاه اجرایی مربوطه از دیگر موضوعاتی بود که امام جمعه کرج به آنها پرداخت .

کد خبر 6238062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha