۷ مهر ۱۴۰۳، ۱:۰۸

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور:

پهنه آبی خزر فرصت خوبی برای توسعه گردشگری ساحلی است

پهنه آبی خزر فرصت خوبی برای توسعه گردشگری ساحلی است

انزلی _ رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور با اشاره به قابلیت های گردشگری شمال کشور گفت: پهنه آبی خزر فرصت خوبی برای توسعه گردشگری ساحلی و دریایی است.

به گزارش خبرنگار مهر، بابک محمودی شامگاه جمعه در آیین افتتاحیه دومین دوره رالی گردشگری خزر تا خلیج فارس در انزلی اظهار کرد: توجه به مقوله گردشگری و توسعه این صنعت در شرایط فعلی از الزامات است.

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور با اشاره به ظرفیت های ساحلی گیلان بیان کرد: پهنه آبی خزر فرصت خوبی برای توسعه گردشگری ساحلی و دریایی برای استان های شمالی است.

محمودی با اشاره به کاهش چشمگیر آمار غریق در طول سه سال گذشته در سواحل انزلی اضافه کرد: در شش ماه سالجاری حتی یک غریق هم در سواحل انزلی نداشتیم و این آمار نسبت به سه سال گذشته کم سابقه بوده است.

وی با تاکید بر لزوم تقویت فرهنگ مسوولیت پذیری در جامعه افزود: بچه های امداد ونجات هلال احمر با پاسداری در سواحل، جاده ها و دیگر اماکن دیگر به دنبال امنیت بخشی هستند.

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور با اشاره به فعالیت ۴ ماهه تیم غریق نجات در سواحل بیان کرد: در کنار تلاش های تیم غریق نجات هلال احمر، فرهنگ مسوولیت پذیری در راستای حفظ و نجات جان افراد در جامعه نهادینه شود.

محمودی با اشاره به تور رالی گردشگری خزر تا خلیج فارس اضافه کرد: رعایت الزامات و فنون ایمنی در تور رالی گردشگری خزر تا خلیج فارس مورد تاکید است.

وی با تاکید بر لزوم انسجام تور رالی گردشگری خزر تا خلیج فارس افزود: احتمال گم شدن و یا جاماندن از اعضای تور رالی گردشگری وجود دارد و لذا افراد از مسیر پیش بینی شده حرکت کنند.

کد خبر 6238303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha