۷ مهر ۱۴۰۳، ۹:۱۹

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان:

رژیم صهیونیستی به قوانین بین المللی و انسانی پایبند نیست

رژیم صهیونیستی به قوانین بین المللی و انسانی پایبند نیست

کاشان - رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: رژیم صهیونیستی با بمباران لبنان نشان داد به قواعد بین المللی و انسانی اهمیتی نمی‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی بصیرتی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به جنایت های جدید رژیم اشغالگر قدس در حمله به جنوب لبنان و منطقه ضاحیه اظهار داشت: شریک اصلی این رژیم در این حملات آمریکا است و این کشور در تمام این جنایت‌ها سهیم است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با حمله به منطقه جنوب لبنان نشان داد که به هیچکدام از قواعد بین المللی پایبند نیست، ابراز داشت: این رژیم و کشور آمریکا به عنوان حامی اصلی این رژیم در تمام خون های به ناحق ریخته شده مردم فلسطین و لبنان شریک است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی با اشاره به سکوت برخی از کشورهای عربی در مورد این جنایت ها تصریح کرد: حساب مردم این کشورها از سیاستمداران آنها جدا است و از این رو همه جهان اسلام باید در مقابل این جنایت‌ها قیام کنند.

وی با اشاره به اینکه مطمئن هستیم که جواب حزب الله به این جنایت‌ها درخور توجه خواهد بود، گفت: این جنایت‌ها به حدی ناراحت کننده است که دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد از این رو این کشتار بی رحمانه از نظر همه آزادیخواهان دنیا محکوم است.

حجت الاسلام والمسلمین بصیرتی ضمن حمایت قاطع مردم و دولت ایران از مردم مظلوم لبنان و فلسطین خاطرنشان کرد: این موضوع جز سیاست های همیشگی دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است چراکه حمایت از مردم مظلوم فلسطین و لبنان یک وظیفه شرعی است.

وی با اشاره به اینکه باید جنایت های رژیم اشغالگر قدس برای تمام مردم دنیا تبیین شود، افزود: مردم دنیا باید بفهمند این غده سرطانی به هیچ قانونی مقید نیست و از این رو باید این موضوع در رسانه های دنیا بیان شود.

کد خبر 6238383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha