۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۲۱

معاون استاندار بوشهر:

مراقبت جدی برای پیشگیری از نفوذ در دستگاه‌ها ضروری است

مراقبت جدی برای پیشگیری از نفوذ در دستگاه‌ها ضروری است

بوشهر - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مراقبت جدی برای پیشگیری از نفوذ در دستگاه ها به‌ویژه حوزه نظامی ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح شنبه در آیین تکریم و معارفه سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهر با اشاره به جنایات بی سابقه استکبار جهانی با سردم داری آمریکا و اسراییل و متحدین آنها علیه بشریت در کشتار زنان و کودکان بی گناه اظهار کرد: ضعیف شدن اسرائیل در اثر گیر کردن در باتلاق جنگ با غزه و رویا رویی به جبهه مقاومت و عدم تحقق دستاوردها در حدود بیش از یکسال جنگ و خونریزی و کشتار گرفتار شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: امروز نیروهای مسلح مومن و متعهد ما بعنوان یکی از اصلی ترین نقطه قوت و منشا اقتدار کشور قلمداد می شوند و در نقطه مقابل این اقتدار، تلاش دشمن برای نفوذ و یا اخلال و یا کارشکنی در سیر و مراحل پیشرفتی است و می‌بینید که در قضیه ترور های پیجری رژیم کودک کش صهیونیستی بیش از ۱۵ سال برنامه ریزی کرده بود از طریق نفوذ و رهبر معظم انقلاب هم در سخنرانی اخیر خود مجدداً در خصوص نفوذ صحبت کردند.

پورات افزود: لذا یک بخش قابل توجهی از توان ما می بایست معطوف به مراقبت جدی برای پیشگیری از نفوذ در دستگاه ها به‌ویژه حوزه نظامی باشد.

حفاظت از حقوق نیروهای مسلح

وی با بیان اینکه سازمان قضایی نیروهای مسلح نقش بسیار مهمی در حفظ امنیت و عدالت دارد عنوان کرد: همچنین در تأمین حقوق شهروندان و حفاظت از حقوق نیروهای مسلح لذا تقویت این سازمان نتایج ارزنده ای را به همراه خواهد داشت.

پورات از خدمات مشایخ به سبب تعامل سازنده، ارتقاء سطح آموزش و توانمندسازی کارکنان، بهبود فرآیندهای قضایی و کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها، تقویت ارتباطات با سایر نهادها و سازمان‌ها و همچنین ابتکارات خوب در زمان دوره مسئولیت و همراهی در تسهیل اجرای برنامه ها قدردانی نمود و برای بحرانی مسئول جدید آرزوی موفقیت کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: مجموعه وزارت کشور و استانداری بوشهر برای همراهی و کمک به مسئول جدید و همچنین سازمان قضایی نیروهای مسلح در کلیه سطوح آمادگی کامل دارد.

کد خبر 6238687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha