۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۱۸

تور جهانی تنیس جوانان - تهران

ایران قهرمان تنیس دو نفره تور جهانی شد

ایران قهرمان تنیس دو نفره تور جهانی شد

تنیسورهای ایران موفق به قهرمانی مسابقات دو نفره تنیس تور جوانان شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، مرحله نیمه نهایی انفرادی و فینال دونفره رقابت‌های تور جهانی تنیس جوانان (J60) در زمین‌های تنیس مجموعه استقلال تهران برگزار شد.

در مرحله نیمه نهایی بخش انفرادی پسران، پارسا اشجاری موفق شد با نتیجه ۲-۶ و ۱-۶ از سد کریم بیلرلی از ترکیه عبور کند و راهی فینال شود و در بازی دوم کیارش حنیفی با نتیجه ۴-۶ و ۴-۶ مقابل تنیسور روسیه شکست خورد.

در بخش دختران نیز یاسمن یزدانی ۳-۶ و ۴-۶ از سد نیلی عطفی عبور کرد و ارغوان سپهر با نتیجه ۰-۶ و ۱-۶ مقابل کیمیا ثاقب تهرانی نتیجه را واگذار کرد.

در بخش دختران نیز یاسمن یزدانی با نتیجه ۲ بر یک مقابل ویتوریا اگوروا از روسیه به پیروزی رسید و کیمیا ثاقب تهرانی با نتیجه ۴-۶ و ۴-۶ ویکتوریا سدووا را شکست داد تا در فینال بازی ها تهرانی با یزدانی مسابقه دهد و اشجاری به مصاف نماینده روسیه برود.

در فینال دونفره نیز زوج حنیفی – اشجاری از ایران با نتیجه ۲-۶ و ۴-۶ مقابل تیم ترکیه به پیروزی رسیدند و صاحب عنوان قهرمانی شدند و در بخش دختران نیز تیم یاسمن یزدانی از ایران و ویکتوریا سدووا از روسیه با نتیجه ۲ بر یک نمایندگان هند و روسیه را شکست دادند تا تکلیف نفرات برتر این بخش نیز مشخص شود.

در جدول اصلی بازی‌ها نمایندگانی از کشورهای ایران، روسیه، ترکیه، آلمان، قزاقستان و عراق حضور دارند و امروز با انجام دیدارهای پایانی بخش انفرادی تکلیف قهرمانان هفته نخست مشخص می‌شود.

همچنین هفته دوم مسابقات (J100) از امروز با انجام جدول مقدماتی در زمین‌های باشگاه تنیس آپت استقلال تهران آغاز و ۱۴ شهریورماه با انجام دیدارهای فینال به پایان می‌رسد.

گفتنی است سرداوری این دوره از رقابت‌ها بر عهده امین مهدویان سرداور نشان سفید کشورمان است و امیر همایون صدری مدیریت بازی‌ها را بر عهده خواهد داشت.

کد خبر 6238814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha