۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۳۰

متفکرآزاد در گفت‌وگو با مهر:

اسرائیل به جز زبان زور، هیچ زبان دیگری را نمی‌فهمد

اسرائیل به جز زبان زور، هیچ زبان دیگری را نمی‌فهمد

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: برخلاف تصور برخی از جوامع جهان اسلام، به هیچ وجه نباید با رژیم صهیونیستی مماشات کرد و باید به این رژیم پاسخی محکم و قاطع داد.

روح‌الله متفکرآزاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان، اظهار کرد: واقعیت آن است که رژیم صهیونیستی از خطوط قرمز ما در منطقه عبور کرده است. از سوی دیگر باید این مسئله مهم را در نظر گرفت که این رژیم جنایتکار و وحشی به جز زبانی که خودش بلد است، یعنی زبان زور، هیچ زبان دیگری را نمی‌فهمد.

وی بیان کرد: این رژیم بر اساس تصورات باطل خود فکر می‌کند که با این جنایاتی که انجام می‌دهد، می‌تواند مقاومت مردم مستضعف منطقه را متوقف کند، در حالی که نمی‌تواند خللی به ساختار مستحکم حزب‌الله، حماس، جهاد و سایر نیروهای مقاومت در منطقه وارد کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حزب الله پیشانی جبهه مقاومت در از بین بردن رژیم صهیونیستی خواهد بود و این اتفاقات و جنایات صهیونیست‌ها در منطقه، اراده‌های مستحکم مستضعفان در دنیا و محور مقاومت را محکم‌تر خواهد کرد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه تصورات باطلی در برخی از جوامع جهان اسلام برای مماشات با رژیم صهیونیستی مطرح می‌شود، در حالی که به هیچ وجه نباید با این رژیم مماشات کرد و فکر می‌کنم این رژیم برخورد محکم و قاطعی را خواهد دید و ضرباتی خواهد خورد که آرزو کند کاش زودتر نابود می‌شد و عمرش به اینجا نمی‌رسید.

متفکرآزاد در واکنش به کسانی که می‌گویند باید در مقابل این رژیم اقدامی قاطع کرد، چرا که اگر این کار صورت نگیرد، ممکن است این رژیم پس از لبنان به سایر کشورهای منطقه حتی ایران حمله کند، گفت: بله همین طور است؛ رژیم صهیونیستی به حدی از توهم و توحش رسیده است که در صورتی که به این رژیم پاسخ قاطع داده نشود، گستاخ‌تر و جری‌تر خواهد شد.

کد خبر 6239005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
      0 0
      سلام متاسفانه همینطور هست فقط زبان زور را میفهمد ولی جامعه صهیونیست یک بنای کج است که خدا باید راستش نماید و البته این جنایات موجب می شود معادله جبهه باطل بهم بریزد