۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۴۴

بروجردی در گفت‌وگو با مهر:

حملات صهیونیست‌ها خللی در اراده پولادین جبهه مقاومت ایجاد نمی‌کند

حملات صهیونیست‌ها خللی در اراده پولادین جبهه مقاومت ایجاد نمی‌کند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: قطعا اقدامات و حملات صهیونیست‌ها نه تنها خللی در اراده پولادین جبهه مقاومت ایجاد نمی‌کند، بلکه آنها را مصمم‌تر خواهد کرد.

علاء‌الدین بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان، گفت: وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده آن است که این رژیم همانند مریضی است که برای نجات خود دست به هر کاری می‌زند و این اقدامات به هیچ وجه نشان‌دهنده قدرت آن‌ها نیست.

وی متذکر شد: وضعیت رژیم منحوس صهیونیستی در دنیا و سازمان ملل به نمایش گذاشته شد و همه دیدیم به محض آنکه نخست وزیر رژیم جعلی اسرائیل پشت تریبون رفت، اکثر سران کشورهای دنیا جلسه را ترک کردند و این نشان‌دهنده اوج نفرت جامعه جهانی نسبت به اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قطعاً این اقدامات و حملات صهیونیست‌ها نه تنها خللی در اراده پولادین جبهه مقاومت ایجاد نمی‌کند، بلکه آنها را مصمم‌تر خواهد کرد که تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی، به مبارزه ادامه دهند و نخست وزیر جلاد این رژیم را هم به سزای عملش برسانند.

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی درباره موضع ایران و کشورهای منطقه به جنایات رژیم صهیونیستی، بیان کرد: مجموعه جبهه مقاومت باید سیاست یا راهبرد «زمین سوخته» را که رژیم صهیونیستی درباره غزه انجام داد و امروز در لبنان تکرار می‌کند، علیه این رژیم انجام دهند. البته با توجه به اینکه ما طبق موازین اسلامی نمی‌خواهیم افراد غیرنظامی و بی‌دفاع کشته شوند، باید این کار با اخطار قبلی انجام شود تا شهروندان این رژیم شهرها را ترک کنند و سپس باید شهرها را مورد حمله قرار دهیم.

کد خبر 6239072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha