بر اساس بیانیه حزب الله؛

سید حسن نصرالله به شهادت رسید

سید حسن نصرالله به شهادت رسید

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل این جنبش را تایید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حزب الله لبنان در بیانیه ای از شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان خبر داد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«باید کسانی که زندگیِ زودگذرِ دنیا را با سرای جاویدان آخرت مبادله می کنند، در راه خدا بجنگند. و هر که در راه خدا بجنگد و کشته شود، یا بر دشمن پیروز گردد، پس پاداش بزرگی به او خواهیم داد.»

راست گفت خداوند بلند مرتبه و بزرگ

جناب سید حسن نصرالله، سید مقاومت، بنده صالح، به عنوان شهیدی بزرگ، رهبری شجاع، دلاور، مؤمنی حکیم، بصیر و مؤمن در جوار پروردگار و رضوان او حرکت کرده و به قافله شهدای جاویدان کربلای نورانی در مسیر الهی ایمانی و در مسیر پیامبران و ائمه شهدا ملحق شد.

جناب سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان به صف رفقایش، شهدای بزرگ و جاویدانی پیوست که مدت سی سال آنها را از پیروزی به پیروزی رهبری کرد. ایشان جانشین سید شهداء مقاومت در سال ۱۹۹۲ شد و آزادی جنوب لبنان در سال ۲۰۰۰ و پیروزی الهی در سال ۲۰۰۶ و دیگر نبردهای شرافت و ایثار شد و نبرد یاری و ملت فلسطین و غزه و ملت مظلوم فلسطین را رهبری کرد. این مصیب وارده را به صاحب عصر و زمان (رضوان الله تعالی علیه)، ولی امر مسلمین حضرت سید علی خامنه ای دام ظله، مراجع عظام، مجاهدین، مؤمنین امت مقاوم و ملت صبور و مبارز لبنان، امت اسلامی و مستضعفان دنیا و خانواده شریف و صبور ایشان تسلیت عرض می نماییم. به جناب سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله رضوان الله علیه، نائل شدن به بالاترین درجه الهی یعنی مدال امام حسین (ع) و برآورده شدن گرانبهاترین آرزوها و بالاترین مراتب ایمان و اعتقاد خالصانه و شهادت در راه قدس و فلسطین را تبریک می گوییم. همچنین به رفقای شهیدش که به کاروان پاک و مقدس بر اثر حمله ناجوانمردانه به ضاحیه بیروت پیوستند، تبریک و تسلیت می گوییم.

رهبری حزب الله با بالاترین، مقدس ترین و گرانقدرترین شهید در سفری آکنده از جانفشانی و شهدا عهد می بندد که به جهاد خود در مقابله با دشمن، حمایت از غزه و فلسطین و دفاع از لبنان و استوار و شریف آن ادامه دهد. ای رزمندگان و مجاهدان شریف، و قهرمانان مقاومت اسلامی پیروز و ظفرمند، شما امانت شهید عزیز هستید و شما برادران او هستید که سپر تسخیر ناپذیرش و تاج دلاوری و جانفشانی ایشان بودید رهبر ما جناب سید حسن همچنان با اندیشه و روح و خط و رویکرد مقدس خود در میان ماست و شما بر سر عهد وفاداری و پایبندی به مقاومت و جانفشانی تا پیروزی هستید.

کد خبر 6239092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهدی ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
      31 14
      انالله و انا الیه راجعون سید عزیز شهادتت مبارک
    • رزمنده بسیجی IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
      23 10
      رزمنده بسیجی دفاع مقدس آماده برای اعزام به لبنان رزمندگان بسیجی ولایت مدارکنارحزب الله هستیم
    • محمد امین سید رضی از قزوین IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
      27 21
      بنیامین نتانیاهو شیطان بی عقل است این شیطان بی عقل دیر یا زود به شکل خفت باری به درک واصل می شود والسلام نامه تمام
    • محبوب IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
      27 16
      انا لله و انا الیه راجعون سید مقاومت شهادتت مبارک. ان شاء الله نابودی اسرائیل و فتح قدس نزدیک است، بهای سنگینی بابت این فتح عظیم پرداخت شده.
    • ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
      29 16
      اگه نتانیاهو نزنیم دیگر انقلابی و مسلمان نیستیم
    • سوسان IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
      26 19
      تمام فرودگاههای اسرائیل باید نابود بشه حتی یک جنگنده نباید پرواز کنه ورق برمیگرده
    • NP AE ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
      19 12
      تسلیت به همه امت اسلامی از جمله امت لبنان و مقاومت . راه ایشون با قدرت بر علیه کفار نسل کش صد درصد ادامه خواهد داشت ..
    • NP AE ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
      18 14
      شهادت این عزیزان بزرگان فقط به همه قدرت بخشید حتی به ملت ملت ایران هم بعد ترور بزرگان همیشه پرقدرت شدن متوقف نشدن .
    • ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
      18 16
      با عرض سلام و تسلیت خدمت رهبر عزیزم این غم ‌بزرگ را به شما تسلیت عرض می کنم .جانم فدای رهبر م .🖤🖤🖤🖤مرگ بر اسرائیل کودک کش .مرگ بر امریکا جنایت کار
    • NP AE ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
      18 7
      اسرائیل کاملا مشخصه که به پایان موجودیت خودش کاملا اطمینان پیدا کرده که فکر می کنه با نفوذ در لبنان و سایر کشورهای منطقه ترور فرماندهان موجودیت خودش حفظ خواهد شد . ببینید که چقدر این رژیم بدبخته رو به زوال که به چنین اقداماتی متوسل شده دست پا میزنه برای حفظ موجودیت خود
    • US ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
      14 6
      تسلیت
    • NP ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
      12 5
      کشتن ترور تانیاهو و فرماندهان افراطی اسرائیلی ها اگر کشورهای منطقه بخواهند مشارکت همکاری داشته باشند حتما به اذن الله حتما انجام خواهد شد کافیه اقدام برای این کفار ترور برنامه ریزی دقیق درستی شود . چرا در منطقه باید به فرماندهان آنان رحم شود حتی در پایگاه نظامی آنها
    • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
      13 9
      ایران باید به یاری حزب الله برود. تهدید لسانی باید تبدیل به عمل شود.جسارت به خرج ندهیم دشمن وسگ هار اسراییلی جسورتر می شود.
    • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
      10 5
      حزب الله و مقاومت باید بلایی بر سر اسراییل بیاورند که اسراییلیها آرزوی زنده بودن شیخ شهیدرا بکنند ،۴۸ ساعت نشده باید فرمانده جدید انتخاب شود
    • ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
      9 6
      روحش شاد ،شک نکنید مقاومت قویتر شد ،خریت امریکا و اسراییل اینست که مقاومت و شیعه را نمیشناسند ،حتی یک کودکش انها را زجر خواهد داد
    • سرباز ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
      9 4
      سید حسن نصرالله به آرزوی خود رسید .. شهادتت مبارک سید مقاومت
    • ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
      6 4
      یک حکمی داشتیم بنام حکم جهاد ،بمب اتم را رو کند و بزرگان شیعه و سنی حکم جهاد و اعزام از ایران ،الجزایر،عراق،سوریه و یمن داشته باشند و بقیه کشورها هم از اینها اعزام شوند .
    • ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
      8 5
      کل نفس ذائقه الموت ثم الینا ترجعون سید بزرگوار شهادتت مبارک