۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۲۴

در پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور منتشر شد؛

پیام وزیر کشور به مناسبت ۷ مهرماه روز آتش‌نشانی و ایمنی

پیام وزیر کشور به مناسبت ۷ مهرماه روز آتش‌نشانی و ایمنی

وزیر کشور ضمن تبریک روز آتش‌نشانی تاکید کرد: توسعه ایمنی و استفاده از دانش و علوم روز دنیا در حوزه ایمنی نقش مهمی در پیشگیری از وقوع حوادث و سوانح دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت کشور، وزیر کشور در پیامی به‌مناسبت روز آتش‌نشانی و ایمنی، با تبریک این روز به آتش‌نشانان سراسر کشور، تاکید کرد: توسعه ایمنی و استفاده از دانش و علوم روز دنیا در حوزه ایمنی نقش مهمی در پیشگیری از وقوع حوادث و سوانح دارد.

بر اساس این گزارش، متن پیام وزیر کشور به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

من أحیاها فکأنما أحیا الناس جمیعاً

هر کس نفسی را حیات بخشد مثل آن است که همه مردم را حیات بخشیده است.

(سوره مائده - آیه ۳۲)

هفتم مهرماه یادآور دلاوری‌ها و ایثارگری‌های آتش‌نشانان جان بر کفی است که در هفتم مهرماه سال ۱۳۵۹ در اطفاء حریق پالایشگاه آبادان، حماسه جاودانی از خود به یادگار گذاشتند.

کاهش آمار حوادث نیازمند برنامه‌ریزی دقیق مبتنی بر دانش فنی برای توسعه ایمنی در مراکز جمعیتی، صنعتی و کارگاهی در سطح کشور است. لذا توسعه ایمنی و استفاده از دانش و علوم روز دنیا در حوزه ایمنی نقش مهمی در پیشگیری از وقوع حوادث و سوانح خواهد داشت.

اینجانب فرارسیدن روز آتش‌نشانی و ایمنی را به آتش‌نشانان دلیر، مدیران و فعالان خدوم عملیاتی و ستادی این حوزه و خدمات ایمنی در سراسر کشور تبریک عرض می کنم و آرزوی تندرستی آنان را از پروردگار قادر متعال مسالت دارم.»

اسکندر مومنی

وزیر کشور

کد خبر 6239102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha