۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۳۴

توسط وزیر علوم؛

اولین مدیر زن وزارت علوم در دولت چهاردهم منصوب شد

اولین مدیر زن وزارت علوم در دولت چهاردهم منصوب شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، رییس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، حسین سیمایی صراف وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، دکتر «نسیم نهاوندی» را به عنوان «رییس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت» وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب کرد.

در حکم حسین سیمایی، وزیر علوم، خطاب به نسیم نهاوندی رییس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آمده است:

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند سرکار عالی به موجب این حکم به عنوان " رییس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم تحقیقات و فناوری" منصوب می شوید.

شایسته است نسبت به تمشیت امور برای دست یابی به اهداف عالی نظام، سیاست‌ها بو برنامه های این وزارت در زمینه راهبری دانشگاهها، موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری، اهتمام ورزید.

از سرکار عالی انتظار دارد با توکل به خداوند سبحان، مدیریت آن مرکز را بر پای قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب و سند دانشگاه اسلامی به انجام رسانید.

امیدوار است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبرد دولت وفاق ملی و با جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب‌نظران، وظایف محوله را به نحو شایسته انجام دهید. توفیق و سربلندی روز افزون جناب‌عالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

نسیم نهاوندی دانش‌آموخته رشته مهندسی صنایع و عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی صنایع و سیستم‌های دانشگاه تربیت مدرس با مرتبه استادی است.

از سوابق اجرایی نسیم نهاوندی می توان به ریاست دفتر ارزیابی و بهینه‌سازی عملکرد دانشگاه تربیت مدرس و مدیرگروه سیستم‌های اقتصادی و اجتماعی این دانشگاه بوده است.

گفتنی است؛ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نامه‌ای جداگانه از خدمات و تلاش‌های «روح‌اله سهرابی» رئیس سابق مرکز نظارت، ارزیابی، تضمین کیفیت وزارت علوم در زمان تصدی این مسوولیت قدردانی کرد.

کد خبر 6239105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha