۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۵۱

کوثری در گفت‌وگو با مهر:

جبهه مقاومت انتقام خون سید حسن نصرالله را خواهد گرفت

جبهه مقاومت انتقام خون سید حسن نصرالله را خواهد گرفت

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حزب الله ماندنی است و با شهادت فرمانده عزیزش از بین نخواهد رفت.

اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن محکومیت اقدام رژیم غاصب صهیونیستی در به شهادت رساندن دبیرکل حزب‌الله لبنان، گفت: این شهید عزیز، همه هستی خود را در راه خداوند گذاشته بود و همه زندگی خود را بر مبنای جهاد و مقاومت در مقابل مستکبران عالم تنظیم کرده بود.

وی ادامه داد: سید حسن نصرالله یک تشکیلات بسیار منسجم، منظم، محکم، با صلابت و با انگیزه الهی تحت عنوان حزب‌الله لبنان را از سال ۶۱ ایجاد کرده بود که از عمر این تشکیلات ۴۲ سال می‌گذرد و حزب‌الله تاکنون موفقیت‌های بسیار بزرگی به ارمغان آورده است و این نشان‌دهنده انسجام و با صلابت بودن این تشکیلات و ساختار محکم آن است‌.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حزب الله ماندنی است و با شهادت فرمانده عزیزش از بین نخواهد رفت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی بداند که نه تنها حزب‌الله لبنان از بین نمی‌رود، بلکه این تشکیلات بسیار محکم باقی خواهد ماند و راه شهدای جبهه مقاومت به خصوص سید حسن نصرالله ادامه خواهد یافت.

کوثری گفت: رزمندگان جهان اسلام و جبهه مقاومت قطعاً انتقام خون شهید سید حسن نصرالله را از صهیونیست‌ها به خصوص جرثومه فساد یعنی نتانیاهو خواهند گرفت.

کد خبر 6239254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha