۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۳۲

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خبر داد؛

دستگیری کلاهبردار متواری در هرمزگان

دستگیری کلاهبردار متواری در هرمزگان

بندرعباس- فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با هوشیاری کارآگاهان پلیس آگاهی یک کلاهبردار با ۱۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وصول یک پرونده از شعبه دوم اجرای احکام دادگاه حقوقی بندرعباس مبنی بر دستگیری محکوم متواری، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تحقیقات خود را در راستای شناسایی محل اختفاء و دستگیری متهم آغاز کردند که با بررسی های پلیسی انجام شده مشخص شد متهم با ترفندهای متقلبانه و روش های مختلف فریبکارانه با اغفال تعداد زیادی از شهروندان بندرعباسی مقادیر قابل توجهی انواع طلاجات، زیورآلات و سکه جمعاً به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال با وعده پرداخت با قیمت بالاتر از عرف و نرخ روز بازار از آنها دریافت و سپس با قطع ارتباطات خود با مال باختگان به مکان نامعلومی متواری شده است.

سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: کارآگاهان پلیس با اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی نهایتاً مخفیگاه متهم را در یکی از محلات قدیمی بندرعباس شناسایی ودر یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

کد خبر 6239308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha