۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۲۴

در پی شهادت سیدحسن نصرالله؛

آیین اختتامیه «جشن مهر سینمای ایران» به تعویق افتاد

آیین اختتامیه «جشن مهر سینمای ایران» به تعویق افتاد

دبیرخانه جشن «مهر سینمای ایران» با تسلیت شهادت بزرگ‌مرد عزیز سیدحسن نصرالله اعلام کرد که برگزاری برنامه‌های استانی و آیین پایانی این جشن در تهران به تعویق می افتد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رویداد، دبیرخانه سومین جشن «مهر سینمای ایران»، در متنی با اشاره به تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله از تعویق این جشن خبر داده است.

در این متن است: «ملتی که به اعجاز «وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فِی سَبیل‌اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُون» امیدوار است، شهادت را سعادت خویش می‌داند و مشتاقانه در جدال با اهریمن، لبیک‌گوی پروردگاری‌ است که بهشت را بر او ارزانی می‌فرماید.

سینمای ایران اسلامی، مبین آرمان‌های چنین ملتی است و افتخار خویش را شرح شریف شهیدانی می‌داند که مومنانه، از حق کوتاه نیامدند و نام خویش را در شمار ظلم‌ستیزان ثبت کردند.

مجاهد شهید آیت‌الله «سیدحسن نصرالله» که او را باید به حق، علمدار مقاومت و سرسلسله‌ جهاد با غاصبان مغضوب نامید، عارفانه در ناجوانمردانه‌ترین جنایت رژیم اشغالگر قدس سر به خاک گذارد. ایمان داریم که نام او تا ابد، عذاب جان پلید دژخیمان اسلام خواهد بود.

دبیرخانه جشن ملی «مهر سینمای ایران»، با تسلیت شهادت این بزرگ‌مرد عزیز و آرزوی استمرار آرمان‌های عظیمش و با احترام به ایام تعزیت آن مجاهد نستوه، اعلام می‌کند برگزاری برنامه‌های استانی و آیین پایانی آن در تهران به تعویق خواهد افتاد. چشم آن داریم که عزت و عظمت آن شهید در آثار فاخر سینمایی این مرز و بوم متبلور گردد.»

پیش از این قرار بود آیین اختتامیه سومین جشن «مهر سینمای ایران» ۱۱ مهر ماه در موزه سینمای ایران برگزار شود.

کد خبر 6239407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha