۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۰۳

فرماندار دلیجان:

رسالت خطیر مدیران دستگاه‌های اجرایی دلیجان حفظ نیروی انسانی است

رسالت خطیر مدیران دستگاه‌های اجرایی دلیجان حفظ نیروی انسانی است

دلیجان- فرماندار دلیجان گفت: رسالت خطیر مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان حفظ نیروی انسانی به عنوان رکن اصلی ارگان ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل قاسمی ظهر شنبه در نشست شورای اداری شهرستان دلیجان با اشاره به رشادت‌های رزمندگان در طول دفاع مقدس، اظهار کرد: در طول دفاع مقدس ۲ هزار کیلومتر از مرزهای کشور در معرض تاخت و تاز دشمن بود و در کمتر از ۳ ماه بیش از ۵۰۰ مرکز استان، شهر، دهستان و روستای کشور آماج گلوله‌های دشمن بعثی قرار گرفت.

وی ادامه داد: امروزه شاهد این هستیم که جبهه مقاومت قوی‌تر از گذشته در حرکت است و استکبار تمام توان خود را به کار گرفته است.

وی گفت: به اعتراف مقامات آمریکایی بیش از ۲ هزار تن مواد انفجاری روی لبنان ریخته می‌شود و بیش از بیست فروند هواپیما عملیات انجام می‌دهند و باید اذعان کرد استکبار به دنبال این است که شکست مفتضحانه خود در عملیات طوفان‌الاقصی و برابر جبهه مقاومت بپوشاند.

فرماندار دلیجان با تاکید بر ضرورت خودحراستی و خودحفاظتی مسئولان، افزود: توجه به تهدیدات موجود، وظیفه هر مسئول دستگاه اجرایی، حفاظت از امکانات و تجهیزات تحت مدیریت خود است و باید روزانه بر دستگاه‌های امنیتی مانند دوربین مدار بسته نظارت کنند.

فرماندار دلیجان با اشاره به ناترازی موجود در زمینه منابع، تصریح کرد: باید اهمیت این موضوع را برای مردم تبیین کنیم و در صورتی که صنایع استان نیازمند ژنراتور برای تامین برق هستند، مدیریت فرآورده‌های نفتی باید نسبت به تامین سوخت آن برنامه‌ریزی کند همچنین از اکنون به فکر مدیریت مصرف گاز به منظور مقابله با ناترازی گاز در ماه‌های آینده باشیم.

وی با گلایه از تجاوز به منابع طبیعی دلیجان، گفت: همگان موظفند از سرمایه‌های ملی حراست کنند و اجازه ندهیم تا افراد از غفلت دستگاه‌های متولی استفاده کنند در غیر اینصورت، ترک فعل انجام داده و در قبال نسل‌های آینده مسئول هستیم.

وی یکی از رسالت‌های اصلی مدیران دستگاه‌های اجرایی را حفظ نیروی انسانی دانست و گفت: با توجه به ارزیابی‌ها، در برخی دستگاه‌ها، دلبستگی لازم در نیروی انسانی وجود ندارد که می‌تواند ناشی از دریافتی پایین و کار زیاد باشد اما هنر مسئول این است که بتواند با اقدامات خود نیروی انسانی به عنوان رکن اصلی سازمان را حفظ کند.

کد خبر 6239462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha