۷ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۲۸

امام جمعه دهدشت:

شهادت سید حسن نصرالله نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع می بخشد

شهادت سید حسن نصرالله نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع می بخشد

دهدشت_ امام جمعه دهدشت گفت: شهادت سید حسن نصرالله نه تنها حزب الله را تضعیف نمی‌کند، بلکه سرعت نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع می بخشد.

حجت الاسلام علی وحدانی فر در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار مهر با اشاره به شهادت رهبر جبهه مقاومت و سردار دفاع از مقاومت حزب الله لبنان، ضمن تسلیت به محضر حضرت صاحب الزمان افزود: امیدوارم که ان‌شاءالله شهادت ایشان گوارای وجودشان باشد و مورد عنایت رسول‌الله قرار بگیرند.

وی در ادامه به بررسی سه ویژگی مهم حزب الله لبنان پرداخت و تصریح کرد: این شاخص ها سازمان را به یک نیروی شکست‌ناپذیر تبدیل کرده است.

امام جمعه دهدشت با اشاره به ساختارمند بودن و عدم وابستگی به فرد جبهه مقاومت، خاطر نشان کرد : حزب الله از یک ساختار مهم تشکیلاتی برخوردار است و زمانی که سید حسن نصرالله وارد بیروت شد، مشخص شد که حزب الله دارای یک ساختار مهم تشکیلاتی است و قائم به فرد نیست.

امام جمعه دهدشت ادامه داد: هرگاه فرماندهان مختلف به شهادت رسیدند، کسانی دیگر مسئولیت را به عهده گرفتند.

حجت الاسلام وحدانی فر افزود : حزب الله لبنان دارای بخش‌های متنوعی از جمله سیاسی، اجتماعی، رسانه‌ای، امنیتی و نظامی است که به نوعی سلولی عمل می‌کنند.

وی تصریح کرد: این تفکیک و تقسیم‌بندی به حزب الله این امکان را می‌دهد که به صورت مؤثرتر و کارآمدتر عمل کند.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه حزب الله به دلیل نزدیکی به خط درگیری با رژیم صهیونیستی، همواره در معرض شهادت فرماندهان نظامی قرار داشته است خاطر نشان کرد: این امر باعث شده که کادر مدیریتی بسیار خوبی تشکیل و الحمدالله کادر جوانی که در کنار فرماندهان جبهه مقاومت رشد کرده‌اند، این توانایی را دارند که راه را ادامه دهند.

حجت الاسلام وحدانی فر تأکید کرد: شهادت سید حسن نصرالله سرعت از بین بردن رژیم غاصب صهیونیستی را تسریع خواهد کرد و این غده سرطانی از منطقه برداشته خواهد شد.

وی افزود: شهادت سید حسن نصرالله جوانان آزادی‌خواه جهان اسلام و دنیا را بیدارتر، هوشیارتر، منسجم‌تر و قوی‌تر خواهد کرد.

وحدانی فر همچنین به نقش آمریکا در این حادثه اشاره کرد و گفت : نتانیاهو به عنوان سگ هار منطقه، قلاده‌اش را به اربابش آمریکا سپرده بود و این دستور از نیویورک صادر شد.

حجت الاسلام وحدانی فر در پایان اظهار داشت: به لطف خدا و با عنایت حق تعالی، جبهه مقاومت تضعیف نشده و نخواهد شد و این پیروزی را به زودی خواهیم دید.

کد خبر 6239536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha