۷ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۲۷

مدیر فرهنگی امامزاده سید ابراهیم (ع) لاهرود:

خون پاک شهید «سید حسن نصرالله» راه پیروزی را هموار می کند

خون پاک شهید «سید حسن نصرالله» راه پیروزی را هموار می کند

لاهرود - مدیر کانون فرهنگی و هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود گفت: خون پاک شهید سید حسن نصرالله نه تنها مایه قوت جبهه مقاومت خواهد بود بلکه راه پیروزی و آزادی را هموار می‌سازد.

اسماعیل دستگزار در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت شهادت «سید حسن نصرالله» اظهار کرد: عالم مجاهد و عبد صالح خدا، دبیر کل فقید حزب الله «سید حسن نصرالله (ره)» با شجاعت و فداکاری‌های بی نظیر خود همواره در دفاع از اسلام و حقوق ملت‌های مظلوم به ویژه در برابر رژیم غاصب صهیونیستی پیشتاز بود.

وی با بیان اینکه خون پاک این مجاهد سرافراز نه تنها مایه قوت جبهه مقاومت خواهد بود بلکه همچنان نور امیدی بر قلب مسلمانان خواهد تابید و راه پیروزی و آزادی را هموار می‌سازد، افزود: این ضایعه بزرگ، بار دیگر چهره پلید و خوی درنده صهیونیسم را به جهانیان نشان داد و سیاست‌های حماقت آمیز و کوته نظرانه سران این رژیم غاصب را در کشتار مردمان بی گناه لبنان و منطقه به اثبات رساند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری آستان مقدس امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) شهر لاهرود ادامه داد: حزب الله و مقاومت اسلامی، همانگونه که در سال‌های گذشته اسباب خفت صهیونیست ها را رقم زده‌اند، از این پس نیز با صلابت و ایمان، دشمن خبیث و اشغالگر را پشیمان و نابود خواهند کرد.

دستگزار خاطرنشان کرد: شهید «سید حسن نصرالله (ره)» با رهبری حکیمانه و شجاعانه خود توانست افسانه شکست ناپدیری رژیم غاصب صهیونیستی را باطل و دوران پیروزی‌های مقاومت را آغاز کند و به عنوان سرور مجاهدان و سید مقاومین و محبوب دل‌های آزادگان و مجاهدان در تاریخ ماندگار شود.

وی بیان کرد: فقدان این عالم عامل و مجاهد بزرگوار، خسارت بزرگی است و قابل جبران نیست اما در استمرار حرکت مقاومت خللی پیش نخواهد آمد و مقاومت و مجاهدان حزب الله با توکل بر خدا و ایمان قوی و با استعانت از خون فرماندهان، مجاهدان و رهبران شهید شان، راه دبیر کل شهید خود را با قوت ادامه خواهند داد.

کد خبر 6239565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha