عبدالملک بدرالدین الحوثی:

«اسرائیل» دشمن اسلام و خطری برای بشریت است

«اسرائیل» دشمن اسلام و خطری برای بشریت است

رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: تاکید می‌کنیم که همگان باید به نقش خود عمل کنند. نبرد ادامه دارد و دشمن اسرائیلی، دشمن اسلام و مسلمین و خطری برای بشریت است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن به مناسبت شهادت شهید «سید حسن نصرالله» دبیرکل فقید حزب‌الله لبنان سخنرانی کرد.

رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: شهادت سید حسن نصرالله را به خانواده گرامی ایشان، برادران و خواهرانمان در حزب‌الله، ملت لبنان و سید علی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ایران، ملت فلسطین و تمامی آزادگان امت خالصانه تسلیت می‌گوییم.

وی افزود: از دست‌دادن سید حسن نصرالله به تمامی امت اسلامی آسیب زد. شهادت و قربانی‌شدن با روحی پاک در راه خدا پس از طی مسیر باشکوه جهاد در راه خدا گوارای او باد. سید حسن نصرالله ستاره‌ای درخشان ر آسمان رزمندگان، فرمانده‌ای باشکوه، بزرگ، موفق، نماد ارزش‌ها و اخلاق اسلامی، عزیز و سربلند بود.

الحوثی گفت: دوست و دشمن سید حسن نصرالله را می‌شناخت و خداوند به دست او و همقطارانش در حزب‌الله پیروزی‌های بزرگی را در آسمان شکوه و عزت محقق کرد.

وی ادامه داد: هواداران مقاومت به خوبی می‌دانند که راه جهاد راه شهادت است و جان‌فشانی‌ها در راه خدا بخشی از جهاد و بخشش عظیم در راه خداوند بزرگ است. حزب‌الله از روز نخست در میان فرماندهان، نیروها، رزمندگان و هواداران خود روحیه ایمان حسینی در میدان جهاد را ایجاد کرد.

الحوثی گفت: جایگاه کنونی، سیر مسیر انسان‌های ربانی، مقام صبر، ثبات و ایمان به خدا و ایمان به این موضوع است که جان‌فشانی‌های بزرگ و مظلومیت بزرگ به هدر نمی‌رود و خداوند به وسیله آن‌ها پیروزی و نیک‌فرجامی را حتمی می‌کند.

وی افزود: مهم‌ترین چیزی که در برهه کنونی باید صورت بگیرد، به شکست‌کشاندن تلاشهای یهودیان و جنایتکاران برای شکستن روحیه معنویت و تضعیف خط مقدم حزب‌الله در رویارویی با دشمن صهیونیست است. وفا به شهید اسلام و انسانیت با تداوم راه جهادی وی با صبر، ثبات، یاری‌جستن از خدا و اعتماد و توکل به او محقق می‌شود.

الحوثی ادامه داد: همان‌طور که امید یهودیان پس از ترور شهید بزرگ اسماعیل هنیه ناامید شد، امید آنان به جنایت بزرگشان در هدف قراردادن سید حسن نصرالله نیز ناامید خواهد شد. میزان جان‌فشانی‌ها هرچقدر هم که باشد به معنای سستی نیست، بلکه به معنای صبر، ثبات، اقدام، انگیزه بالا، رونمودن به سوی تشدید اقدامات و تحول عملکرد است.

وی افزود: دشمن اسرائیلی به جنایت‌های خود اذعان دارد، اما آرزوهای خود را محقق نخواهد کرد و بر اساس وعده خداوند در پایان کار، نابودی آن حتمی است. تاکید می‌کنیم که ما در کنار برادرانمان در حزب‌الله ایستاده‌ایم و بر خلاف میل دشمن صهیونیست جبهه‌های پشتیبانی، محور جهاد و پرچم اسلام باقی خواهد ماند، ادامه خواهد یافت و رفیع خواهد گشت.

الحوثی گفت: تاکید می‌کنیم که همگان باید به نقش خود عمل کنند. نبرد ادامه دارد و دشمن اسرائیلی، دشمن اسلام و مسلمین و خطری برای بشریت است. ما ملت‌های فلسطین و لبنان را تنها نمی‌گذاریم و با رزمندگان در لبنان و فلسطین هم‌قطار هستیم.

وی افزود: به شهید عزیزمان و شهدای پیش از آن در لبنان و فلسطین تاکید می‌کنم که ما ثابت‌قدم هستیم و خون آن‌ها به هدر نخواهد رفت. امیدوارم که جبهه رسانه‌ای در این شرایط سخت فعال باشد و بر اقدامات خود بیافزاید.

کد خبر 6239596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha