۷ مهر ۱۴۰۳، ۲۰:۳۸

امام جمعه ارومیه:

ترور رهبر مقاومت حرکت جبهه مقاومت را مضاعف می کند

ترور رهبر مقاومت حرکت جبهه مقاومت را مضاعف می کند

ارومیه - امام جمعه ارومیه گفت: رژیم مفلوک اسراییل تصور کرد با ترور رهبر مقاومت دیگر جبهه مقاومت از حرکت باز می ایستد در حالی که این اقدام جنایتکارانه او مبارزه مقاومت را مضاعف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی روز شنبه در گفت و گوی خبری با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان گفت: این اقدام تروریستی رژیم مفلوک صهیونیستی ناشی از عجز و ناتوانی سردمداران آن بوده و استیصال روزافزون آنها را می رساند.

وی ادامه داد: در جنگ مردانه نیروهای دو طرف مردانه در مقابل هم می ایستند در حالی‌که رژیم کودک کش اسراییل ناجوانمردانه دست به ترور و قتل عام مردم بی گناه می زند.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: از اول هم اینگونه بوده است و همواره جبهه باطل به جای جنگ جوانمردانه دست به جنگ ناجوانمردانه می زد چنانکه در هشت سال جنگ تحمیلی صدام دست به چنین کاری زد و اقدام به بمباران شهرها کرد در حالیکه ایران اسلامی هرگز دست به چنین اقدامی نزد.

حجت الاسلام قریشی افزود: الان هم رژیم مفلوک اسراییل برای ترور رهبر مقاومت دست به قتل عام مردم عادی زد و تصور کرد با ترور رهبر مقاومت دیگر جبهه مقاومت از حرکت باز می ایستد در حالیکه این اقدام جنایتکارانه او مبارزه مقاومت را مضاعف کرد.

وی با بیان اینکه متاسفانه کشورهای منطقه و مجامع بین المللی به تماشای جنایات اسراییل ایستاده اند و هیچ حمایتی از مردم مظلوم فلسطین نمی کنند، گفت: اما با تمام جنایات و ترورهای رژیم کودک کش اسراییل به فرموده مقام معظم رهبری پیروزی ازآن جبهه مقاومت است.

حجت الاسلام قریشی افزود: کشور ما هم پس از پیروزی انقلاب چنین ترورهایی را تجربه کرد چنانکه ترور رییس جمهور، رییس قوه قضاییه و افراد دیگر از جمله ترورهایی بود که توسط دشمنان صورت گرفت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اظهارکرد: بدون شک همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند خون این شهید پایمال نخواهد شد و ضربات محکمی بر مستکبران زده خواهد شد.

کد خبر 6239601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha