۷ مهر ۱۴۰۳، ۲۰:۴۹

امام جمعه ارومیه و استاندار آذربایجان غربی:

اسراییل غاضب تیغ انتقام بر گلوی منحوس را خواهند دید

اسراییل غاضب تیغ انتقام بر گلوی منحوس را خواهند دید

ارومیه - امام جمعه ارومیه و استاندار آذربایجان غربی در پیامی مشترک تاکید کردند، اسرائیل غاصب و حامیانش بدانند تیغ تیز غیرت و انتقام بر گلوی منحوس باند جنایتکار صهیونیستی را خواهند دید.

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن پیام مشترک حجت الاسلام سیدمهدی قریشی امام جمعه ارومیه و محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی آمده است، شهادت سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان را به حامیان جبههٔ مقاومت در سراسر جهان، تسلیت می‌گوییم. دانشمندی جسور و مبارزی حق طلب که بیش از سی سال از عمر گرانبهای خود را صرف مبارزه با رژیم جنایتکار صهیونیستی کرد.

این پیام می افزاید، دشمن صهیونیستی تصور می کند با اقدامات تروریستی جبهه مقاومت تضعیف می شود، غافل از آنکه شهادت هریک از فرزندان راه مقاومت، مسیر حق طلبان و مظلومان جهان را در راه رسیدن به هدف اصلی یعنی آزادی قدس شریف و ملت فلسطین و نابودی رژیم صهیون هموارتر کرده است.

در ادامه پیام آمده است، بی‌تردید خون این شهید مجاهد، موجب همبستگی، تقویت جبهه مقاومت و فراگیری روحیه مبارزه علیه رژیم منحوس صهیونیستی است و در نهایت، حذف این ننگ بشریت از صفحه روزگار را سرعت خواهد بخشید. صبح ظفر نزدیک است و پیام رسای مقاومت برای آزادسازی فلسطین، جهانی شده و نام مبارک شهید سید حسن نصرالله، در صحن مسجدالاقصی طنین‌انداز خواهد شد.

این پیام می افزاید، اسرائیل غاصب و حامیانش بدانند تیغ تیز غیرت و انتقام بر گلوی منحوس باند جنایتکار صهیونیستی نزدیک‌تر و عقوبت حمله به ضاحیه لبنان و ریختن خون شهید نصرالله و همرانش را خواهند دید.

در ادامه تاکید شده است، اینجانبان ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این اسوه مقاومت به پیشگاه ملکوتی امام عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف) و به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و به تمامی امت اسلامی، ملت شریف لبنان، رزمندگان حزب الله و جبهه مقاومت، خانواده محترم ایشان و تمامی آزادگان و مظلومان جهان، همراه با ملت بزرگ ایران با آرمان‌های والای شهیدان و امام شهیدان، به ویژه شهید سید حسن نصرالله تجدید عهد کرده و ایمان داریم که قطعا پیروز خواهیم شد.

در پایان از امت قهرمان ارومیه دعوت می کنیم در تجمع اعتراضی ساعت ۱۰صبح روز یکشنبه هشتم مهر ماه در میدان انقلاب (ایالت) ارومیه به صورت پر شور و دشمن شکن شرکت کنند.

کد خبر 6239617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha