۷ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۲۶

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه خلخال:

خواهران طلبه واقعیات دفاع مقدس را برای مردم تبیین کنند

خواهران طلبه واقعیات دفاع مقدس را برای مردم تبیین کنند

خلخال- نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه خلخال با بیان اینکه عده‌ای در صدد وارد کردن شبهه به رویدادهای دفاع مقدس هستند، گفت: بانوان طلبه باید با این توطئه‌ها مقابله کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد عابدی شامگاه شنبه در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مدرسه علمیه الزهرا (سلام‌الله‌علیها) خلخال، به تبیین ویژگی‌های هشت سال دفاع مقدس پرداخت و اظهار کرد: دفاع مقدس موجب تقویت لایه‌های هویتی، ارزشی و دینی جامعه شد و به سرعت در سطح جامعه ما اثر گذاشت و جامعه ما را به یک جامعه دینی تبدیل کرد.

وی افزود: امنیت و ایمن‌سازی ایران، از نتایج هشت سال جنگ تحمیلی بود که کشور به واسطه دفاع و فداکاری همگانی، از تهاجم‌های دشمنان ایمن شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه خلخال خاطرنشان کرد: یکی از اهداف برگزاری هفته بزرگداشت دفاع مقدس تبیین هر چه دقیق‌تر و اشاعه فرهنگ و دستاوردهای این رویداد تاریخی ارزشمند است.

حجت‌الاسلام عابدی تصریح کرد: بنا بر فرموده مقام معظم رهبری، دفاع مقدس حق حیات را بر کشور ما دارد اما عده‌ای در صدد وارد کردن شبهه به آن هستند و عظمت آن را با وعده‌های دروغین و تحریف‌ها زیر سوال می‌برند بنابراین طلاب خواهر بایستی واقعیات تاریخ‌ساز جنگ تحمیلی را به خوبی برای مردم تبیین کنند.

کد خبر 6239647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha