۷ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۲۴

مدیر حوزه علمیه خواهران اردبیل:

حمایت از جبهه مقاومت وظیفه همگانی است

حمایت از جبهه مقاومت وظیفه همگانی است

اردبیل- مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل گفت: حمایت همه‌جانبه از جبهه مقاومت با توجه به جنایات فجیع و متعدد رژیم غاصب اسرائیل، وظیفه همه مسلمانان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رسول خواسته شامگاه شنبه در تجمع محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی که در مدرسه علمیه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اردبیل اظهار کرد: مردم مظلوم و شجاع لبنان سال‌ها است که از تجاوزها و جنایت‌های رژیم صهیونیستی آسیب می‌بینند و در سال‌های اخیر به برکت حضور و تقویت مقاومت و با تکیه بر آموزه‌های دینی بخشی از این آسیب‌ها را پاسخ می‌دهند.

وی با بیان اینکه نابودی اسرائیل بنا به فرمایش‌های رهبر فرزانه انقلاب قطعی است، افزود: این رژیم کودک‌کش در بحران موجودیتی قرار دارد و برای نجات خود دست به هر اقدام وحشیانه‌ای می‌زند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل بیان کرد: دولت، مردم و مقاومت لبنان علی رغم این حملات ثابت کردند که دست از حمایت شرافتمندانه و افتخارآمیزشان از مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین نخواهند کشید و بر ملت‌های آزاده و کشورهای اسلامی نیز لازم است حمایت قاطع خود را اعلام کرده و از جبهه مقاومت پشتیبانی کنند.

این تجمع با حضور جمعی از طلاب و اساتید مدرسه علمیه تخصصی الزهرا (سلام‌الله‌علیها) اردبیل برگزار شد و شرکت کنندگان با سردادن شعارهای انقلابی و ضد استکباری خشم و انزجار خود را از رژیم غاصب اسرائیل اعلام کردند.

کد خبر 6239659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha