۷ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۲۳

حزب اعتماد ملی: نابودی رژیم جعلی اسرائیل نزدیک است

حزب اعتماد ملی: نابودی رژیم جعلی اسرائیل نزدیک است

حزب اعتماد ملی با صدور بیانیه‌ای ضمن تسلیت نوشت: موسم نابودی رژیم جعلی اسرائیل نزدیک است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حزب اعتماد ملی در پی شهادت سید حسن نصرالله با صدور بیانیه‌ای ضمن تسلیت نوشت: موسم نابودی رژیم جعلی اسرائیل نزدیک است و آزادی قدس شریف در دسترس و انتقام امت بزرگ اسلام از رژیم جائر صهیونیستی قطعی است و به دستان توانمند سربازان غیور سپاه اسلام محقق خواهد شد.

پیام تسلیت حزب اعتماد ملی در پی شهادت سید حسن نصرالله

حزب اعتماد ملی در پی شهادت سید حسن نصرالله با انتشار پیامی به این حادثه تلخ واکنش نشان داد. متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالࣱ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلࣰا

شهادت جانسوز سید مقاومت، شهید سرافراز سپاه اسلام، سیدحسن نصرالله ثلمه‌ای بزرگ و جبران نشدنی برای ملت‌های مسلمان، جبهه مقاومت، مردم لبنان و جنبش بزرگ و اصیل حزب‌الله بود. آن شهید والامقام از عنفوان جوانی خود را وقف رشد و نمو نهال مقاومت کرد و حالا در موسم شهادتش، درختی تنومند را از خود به یادگار گذاشت.

شهید نصرالله برخلاف فضاسازی کشورهای غربی نقشی بی‌بدیل در فرآیند صلح در منطقه خاورمیانه ایفا کرد و علیرغم تهدیدات مکرر دشمنان اسلام، همواره دغدغه‌ای جز آرامش و توسعه و رفاه برای ملت‌های مسلمان منطقه نداشت. این شهید بزرگوار از ابتدای قبول مسئولیت رهبری جنبش حزب‌الله به دنبال تحقق آرمان قدس شریف و آزادی فلسطین از شر چنگال دولت تروریست و کودک‌کُش صهیونیستی بود و در نهایت جان شریفش را در این راه از دست داد.

حزب اعتماد ملی بر این عقیده است که موسم نابودی رژیم جعلی اسرائیل نزدیک است و آزادی قدس شریف در دسترس و انتقام امت بزرگ اسلام از رژیم جائر صهیونیستی قطعی است و به دستان توانمند سربازان غیور سپاه اسلام محقق خواهد شد.

حزب اعتماد ملی شهادت این مجاهد فی‌سبیل‌الله را به محضر مبارک امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری (دام‌العزه)، ملت بزرگ و مقاوم لبنان و همه ملت‌های مسلمان تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای آن شهید سعید آرزوی آمرزش و علو درجات و برای خانواده ایشان طلب صبر و بردباری دارد.

کد خبر 6239670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha