۷ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۱۴

امام جمعه کاشان:

زوال و نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است

زوال و نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است

کاشان - امام جمعه کاشان گفت: زوال و نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در تجمع مردم کاشان در محکومیت شهید مقاومت سید حسن نصرالله با اشاره به اینکه این رهبر جبهه مقاومت در سال ۱۹۹۲ دبیرکل حزب الله لبنان شد، اظهار داشت: پسر این شهید عزیز در سال ۱۹۹۷ در خط مقدم نبرد با رژیم اشغالگر صهیونیستی به شهادت رسید و این نشان می دهد که پسر آن شهید بزرگوار همگام با سایر رزمندگان جبهه مقاومت در حال جهاد و نبرد بود.

وی با بیان اینکه این موضوع برای حضرت امام خمینی(ره) هم صادق است، ابراز داشت: امام خمینی(ره) ۱۵ سال تبعید شدند و شش مرتبه به زندان افتادند ولی در راه پیروزی ملت ایران در خط مقدم مبارزه کردند.

امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه دنیای کنونی دنیای نفاق است، تصریح کرد: زمانی برج‌های دو قلوی نیویورک فروریخت و آمریکا و رژیم صهیونیستی و کشورهای غربی با فریب افکار عمومی حملات گسترده ای را بر علیه مردم افغانستان انجام دادند که بعداً معلوم شد این ها فریب بوده است و قصد حمله به افغانستان را از قبل داشته اند.

وی با اشاره به حادثه ۱۱ سپتامبر و اینکه یهودیان قبل از حادثه محل برج‌های دوقلو را ترک کرده بودند، گفت: این خود یک دلیل مهم برای مشارکت احتمالی صهیونیست ها در این حادثه است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه در بمباران اخیر لبنان چندین برج با بمب های آمریکایی به کل ویران شد، افزود: اما این بار بر خلاف برج‌های دوقلو صدا از هیچ سازمان و یا موسسه ای که ادعای حقوق بشر دارند، بلند نشد.

وی با اشاره به خروج تعداد زیادی از هیئت های دیپلماسی در هنگام سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سالن سازمان ملل خاطرنشان کرد: این یک اتفاق خوب است و باید آن را به فال نیک گرفت که دنیا متوجه رفتارهای وحشی‌گونه رژیم صهیونیستی شده است.

امام جمعه کاشان این اتفاق را نشانه صدور مقاومت به تمام دنیا دانست و گفت: مقاومت و ایستادگی در مقابل رژیم صهیونیستی تا آخرین لحظه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه زوال و نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است، گفت: ما یک رهبر عالی را در جبهه مقاومت از دست دادیم ولی بدون تردید جبهه مقاومت و اسلام پیروز است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه ۴۵ سال انقلاب نشان داد که دست غیب پشتیبان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: صاحب این مملکت و جبهه انقلاب امام زمان(عج) است و انشاالله به یاری خداوند نظام استکبار را شکست می دهیم.

کد خبر 6239684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha