۷ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۰۵

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی:

محور مقاومت با قدرت مسیر خود را ادامه می دهد

محور مقاومت با قدرت مسیر خود را ادامه می دهد

اراک- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: غزه زیربمباران و هجوم وحشیانه اسرائیل و امریکاست اما محور مقاومت لحظه ای در ادامه مسیر خود تردید نمی کند و با قدرت ایستادگی می‌کند.

بهنام نظری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تسلیت شهادت سید مقاومت حسن نصرالله به همه آزادی خواهان جهان، اظهار کرد: مکتب امام حسین (ع) شهادت دارد، اما اسارت ندارد، در شهادت شهید بهشتی، رجایی و دیگر شهدای اسلام امام راحل پیام دادند که «ما را بکشید، ملت ما بیدارتر می شوند.»

وی تصریح کرد: در مکتب امام حسین (ع) شهادت سعادت است و امروز سید مقاومت به آرزوی دیرینه خود رسید به طور قطع راه آن شهید بزرگوار ادامه دارد و این پرچم به دست صاحب اصلی خود، حضرت ولیعصر (عج) خواهد رسید.

نظری افزود: محور مقاومت هیچگاه از پای ننشسته است و همچنان با قدرت ایستادگی می‌کند.

وی گفت: یک سال است که غزه زیربمباران و هجوم وحشیانه اسرائیل و امریکا است اما لحظه ای تردید در مسیر مقاومت ایجاد نشده است و با آموزه های مکتب امام حسین (ع) و هدایت پیامبر گونه مقام معظم رهبری این راه تداوم دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: روز آزادی قدس نزدیک است و آن را به حتم جشن می گیریم و خون شهدای مقاومت، سید حسن نصرالله، عماد مغنیه، اسماعیل هنیه به ثمر خواهد رسید.

کد خبر 6239709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha