۸ مهر ۱۴۰۳، ۸:۲۵

نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری:

حزب الله تا همیشه تاریخ زنده است

حزب الله تا همیشه تاریخ زنده است

ایلام-نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری گفت: حزب الله تا همیشه تاریخ زنده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی ترور وحشیانه سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله و تعدادی از فرماندهان مخلص جبهه مقاومت، نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری در پیامی شهادت آن مجاهدان راه خدا را تسلیت گفت.

متن پیام نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری به این شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

شهادت، هنر مردانی است که سال‌های عمر خود را مجاهدانه و در لباس خلوص برای اهتزاز پرچم توحید سپری کرده و همواره در این راه استوار مانده‌اند.

رژیم سفاک صهیونیستی در هنگامه شکست مفتضحانه برای جبران انزوای خود، به ترورهای هدفمند و مذبوحانه روی آورده و بار دیگر مرتکب جنایتی بزرگ شد و مجاهد بزرگ اسلام و عالم گرانقدر جناب سید حسن نصرالله (رحمت الله علیه) و جمعی از فرماندهان حزب الله و صدها تن از مردم بی گناه را به شهادت رساند.

اکنون که دبیرکل حزب الله لبنان به شهدای بزرگ و جاوید الاثر خود پیوست که قریب به سی سال در راه آنان بود و در این مدت آنان را از پیروزی تا پیروزی رهبری کرد دشمنان اسلام و امت اسلامی باید بدانند که خون شهدای محور مقاومت به ویژه شهید سید حسن نصرالله، تزریق حیات جدیدی در رگ‌های مقاومت و انسجام و وحدت گروه‌های مقاومت خواهد بود و حزب الله تا همیشه تاریخ زنده است.

کد خبر 6239934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha