۸ مهر ۱۴۰۳، ۸:۵۴

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان:

برترین‌های مسابقات قرآن استان سمنان مشخص شدند

برترین‌های مسابقات قرآن استان سمنان مشخص شدند

سمنان- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: راه یافتگان به مرحله مقدماتی چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه استان مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ستار علیزاده صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی اوقاف سمنان اعلام کرد: راه یافتگان به مرحله مقدماتی چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه استان سمنان مشخص شدند

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات و در بخش برادران: آقایان محسن سفیدیان و سیدیوسف حسینی در رشته قرائت تحقیق بالای ۱۸ سال مقام برتر را کسب کرد، افزود: علی اکبر ساغری در رشته قرائت تحقیق زیر ۱۸ سال برتر شد.

مدیرکل اوقاف استان سمنان ادامه داد: امین هادی و محسن خطیبی در رشته ترتیل، سجاد واعظی در رشته حفظ کل، قاسم خاکپاش در رشته حفظ ۲۰ جزء، سیدعلی اصغر تقوی در رشته دعاخوانی و وحید پورچه در رشته اذان، به مرحله مذکور راه پیدا کرده اند.

علیزاده بیان کرد: در بخش خواهران محدثه رمضانپور و زینب احمدی در رشته قرائت تحقیق، منصوره آقاحسنی در رشته ترتیل، شیما یزدانی، فاطمه زهرا علیزاده و حنانه امینی فرد در رشته حفظ کل، در رشته حفظ ۲۰ جزء معصومه مولا و زهرا وارثی و در رشته دعاخوانی خورشید سلطانعلیان، به مرحله بعدی راه پیدا کرده اند.

وی افزود: حضور راه یافتگان به مرحله سراسری از استان سمنان، بسیار متفاوت تر از سال قبل است چون در سال گذشته ۱۲ نفر در رشته های آوایی به مرحله بعد راه یافته بودند، اما امسال ۱۸ نفر در رشته آوایی به مرحله بعد راه پیدا کرده اند.

کد خبر 6239974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha