۸ مهر ۱۴۰۳، ۸:۵۵

طی بیانیه‌ای؛

رسانه‌های استان سمنان جنایت اسرائیل را محکوم کردند

رسانه‌های استان سمنان جنایت اسرائیل را محکوم کردند

سمنان- خانه مطبوعات و جمعی از رسانه‌های فعال در استان سمنان، جنایت اسرائیل در به شهادت رساندن حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، خانه مطبوعات و رسانه های استان سمنان با صدور بیانیه‌ای شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان درحمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت را محکوم کردند متن بیانیه به این شرح است.

اقدام بزدلانه دشمن سفاک و ددمنش در به شهادت رساندن رهبر شجاع و رزمنده خستگی ناپذیر حزب الله لبنان، نشانه اوج استیصال و درماندگی استکبار و بیان گر این نکته است که پایان عمر رژیم کودک کش صهیونیستی نزدیک است و مقاومت با ترور رهبرانش پایان نخواهد یافت.

شهید سید حسن نصرالله تمام عمر با برکت خود را با آرزوی شهادت، صرف مبارزه شرافتمندانه با دشمن صهیونیستی کرده بود و در این راه از تقدیم جان فرزندان و نزدیکانش نیز دریغ نکرد و در آخر به خواسته دیرینه خود که همانا شهادت بود رسید.

خانه مطبوعات و رسانه های استان سمنان، ضمن محکوم کردن این جنایت بی شرمانه، شهادت این مجاهد نستوه، بصیر و شجاع را به ساحت مقدس امام زمان (عج) ونائب برحقش مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران، اصحاب مطبوعات، ملت قهرمان لبنان و فلسطین، رزمندگان جبهه مقاومت و تمام آزادگان جهان تسلیت گفته و اعلام می‌دارد جبهه مقاومت قطعاً پاسخ متناسب با این اقدام در زمان و مکان مناسب را خواهد داد.

«و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون»

کد خبر 6239979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha