تناقض‌گویی نتانیاهو در واکنش به ترور سید حسن نصرالله

تناقض‌گویی نتانیاهو در واکنش به ترور سید حسن نصرالله

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی متناقض ضمن طرح این ادعا که ترور سید حسن نصرالله عاملی برای موفقیت اسرائیل در تمامی جبهه‌ها است، گفت که اسرائیل روزهای سختی را پیش روی خود خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به ترور سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان گفت که ترور وی شرط ضروری برای تحقق اهداف تل آویو از جنگ بوده است.

در نتانیاهو در کنفرانس مطبوعاتی در دفتر کار خود مدعی شد که ترور نصرالله می تواند ساکنان سرزمین‌های شمالی را به منازل خود بازگرداند و موازنه قدرت در منطقه را تا چند سال تغییر دهد.

این ادعاها در حالی مطرح می شود که کارشناسان و تحلیلگران مسائل منطقه‌ای معتقدند این ترور گرچه خسارتی بزرگ برای حزب الله به شمار می رود، اما نمی تواند برنامه کاری این حزب در مبارزه با اشغالگری و پشتیبانی از جبهه غزه را تغییر دهد.

نتانیاهو که تلاش می کرد اینگونه وانمود کند که تل آویو در نتیجه این ترور در جنگ غزه و لبنان پیروز شده است، مدعی شد که این ترور حتی باعث می شود پرونده بازگشت اسرای اسرائیلی در غزه نیز فعال شده و آنها به منازل خود بازگردند!

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اعلام اینکه اسرائیل دستاوردهای بزرگی داشته است، تاکید کرد که کار تمام نشده و تل آویو در روزهای آینده چالش‌های بزرگی خواهد داشت.

کد خبر 6240085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • گیتی قهرمانی ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
      5 1
      روزای بدبختیت شروع شده نفرین به تو و ذات خرابت خون آشام کثیف رذیل . خودم سرتو میبرم بی هویت نطفه نامشروع قاتل