۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۲۰

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز:

شهادت سیدحسن نصرالله به نابودی رژیم منحوس صهیونیستی منجر خواهد شد

شهادت سیدحسن نصرالله به نابودی رژیم منحوس صهیونیستی منجر خواهد شد

کرج- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز گفت: شهادت سیدحسن نصرالله به نابودی رژیم منحوس صهیونیستی منجر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار «ابوالفضل اسلامی» ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان اظهار کرد: خون شهدای مقاومت دامن‌گیر اسراییل جنایتکار خواهد شد و ان‌شاءالله این رژیم منحوس و جنایتکار به زودی در سراشیبی سقوط و نابودی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه هر فردی که با فلسفه شهادت آشنایی داشته باشد به خوبی می‌داند که شهادت پایان راه نیست و خون هر شهید بستر ساز ظهور صدها دلاور خواهد شد، افزود: همانگونه که شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به جهانی شدن جبهه مقاومت منجر شد، شهادت سید حسن نصرالله نیز به نابودی رژیم منحوس صهیونیستی منجر خواهد شد.

سردار اسلامی با اشاره به اینکه شهادت در جبهه مقاومت بخشی از فرایند مبارزه است و برای آن پیش بینی‌های لازم شده است، تصریح کرد: هر چند شهادت فرماندهان بزرگی همچون شهید سلیمانی و شهید سید حسن نصرالله ضایعه دردناکی است، اما جبهه مقاومت هرگز فرد محور نبوده و به تعبیر ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی، رژیم صهیونیستی کوچکتر از آن است که بتواند به ساختار جبهه مقاومت آسیب برساند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با اشاره به بخش دیگری از پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت معادلات منطقه را تعیین خواهد کرد و به یاری پروردگار خون پاک سید حسن نصرالله و شهدای جبهه مقاومت بستر ساز آزادی قدس شریف، نابودی اسراییل جنایتکار و تحقق حکومت عدل مهدوی (عج) خواهد شد.

کد خبر 6240141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha