۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۴۱

متفکرآزاد در تذکر شفاهی:

باید بدون تعلل پاسخی محکم به رژیم صهیونیستی داده شود

باید بدون تعلل پاسخی محکم به رژیم صهیونیستی داده شود

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: باید پاسخ محکمی به رژیم خونخوار و کودک کش صهیونیستی داده شود تا هر چه زودتر این جرثومه فساد از بین برود.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله متفکرآزاد در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۸ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: شهادت سیدحسن نصرالله را تسلیت می گویم اما رژیم صهیونیستی و حامیانش بدانند که حزب الله لبنان و جبهه مقاومت به خوبی بلدند چگونه تقاص خون این شهید بزرگوار را بگیرند.

وی بیان کرد: ما هم در کشور خودمان می خواهیم به صورت جدی و بدون کوچکترین تعللی و با توجه به شهادت بزرگان جبهه مستضعفین در دنیا به رژیم خونخوار، کودک کش و سفاک صهیونیستی پاسخی محکم داده شود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید پاسخی دردناک به رژیم صهیونیستی داده شود تا توهمی که در ذهن صهیونیست ها ایجاد شده، پاک شود.امیدواریم هر چه زودتر این جرثومه فساد یعنی رژیم صهیونیستی نابود شود تا کودکان بی سرپناه و زنان و مردان مستضعف جهان نفس راحتی بکشند.

کد خبر 6240182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
      0 0
      جناب پاسخ کوبنده قطعا حق ماست. امافراموش نکنید دشمن بسیارحیله گروسفاک است .ومنتظراست تاماراوارددام بزرگ جنگ باابرقدرتهای جهان بیاندازد.نابودی اسرائیل درگروجنگ ویرانگرباامریکا جنایتکاراست.که قطعانیاز است تمام کشورهای اسلامی باهم این امربزرگ رابه سرانجام رسانند.